äkta louis vuitton?
Har fått en louis vuitton väska av en gammal släkting. har ingen aning om den är äkta eller fejk.
Någon som är kunnig inom området som kan hjälpa mig?
bifogar med två bilder.

Hittade en länk i en annan likande tråd, kika om du hittar något där!
http://tremissar.blogspot.com/2007/12/fake-is-fake-is-fake.html
Vart har din släkting fått tag i väskan och hur länge har h*n haft den?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Tyvärr så lever hon inte längre. Ja hur gammal kan väskan vara då, runt 15 år? om den är gjord på 90 talet någon gång..
Har läst att man kan kolla på serienummret när väskan gjordes.
Tycker den är otroligt fin, specielt när lädret har börjat mörkna..

#4 Okej, men alla fake kopior har väl kommit nu på senare tror jag
Så det är väl möjligt att den är äkta! Får se om någon annan här inne kan ge ett mer konsekvent svar! Men du har inte en aning om vart hon fått tag i den?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Sömmarna ser bra ut och dragkedjan fungerar fint.
Har hört att fejk väskorna inte får den fina honungsfärgen?
Har även hört att dragkedjan ska vara rak? och att vid serienummret så ska det vara en ring som hänger ner och INTE någon knapp med louis loggan på.
Stämmer det så är det en fejk..
serienummret är M41412
Någon som vet om det är ett typsikt serienummer?
Vart bor du? Tror LV har en butik i Sthlm, bor du i närheten skulle du ju kunna ta med den dit och höra med dom.

#9 Smart!
Jenny
Bor på Gotland. Så det är en bit att åka

Hittade några återförsäljare av LV som finns i Falerum, Göteborg, Skövde & Södertälje. Men inget ligger nära Gotaldn avd jag vet?!
Jenny
Hehe nej. Men tack för visat intresse:)
Får ringa till butiken i morgon och fråga om serienummret.

Hoppas den är äkta!!
Serienummer är inte alltid att lita på ex. mulberry har många falska med serienummer i omlopp. Men är den så pass gammal med så tror jag att chansen att den är äkta är stor!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
En äkta louis vuitton har två bokstäver och fyra siffror. Om den är riktig gammal så kunde det vara 2-3 siffror..
Eftersom denna har en bokstav och fem siffror så är det 99.9% säkert en fejk..

#15 Tråkig! Fast den är ju fortfarande snygg 
Jenny
Den är en fejk tyvärr.