Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 843 ggr
Pleasant
0

Outfithjälp :)

Bustier

Är det någon som kan komma med tips om hur man kan använda en bustier i en vardaglig/festlig outfit? Är helt fantasilös just nu.. Den är på sida sju och heter bustier 149:-

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

HannaT
0

Snygg Skrattande

Hmmm… Kanske under en spetströja/tranparent tröja, så att den syns, och ett par höga jeans till? Det hade jag tyckt var snyggt.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

JMax
0

Såg nått liknande i en modetidning då hade de den utanpå en blus eller skjorta o sen en väst eller kavaj över det. Jag minns inte riktigt men snyggt var det!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Pleasant
0

Åh tack för era tips :)

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

elyse
0

Är inte detta ett underklädesplagg?

Emelie-G
0

Säger som #4, är inte det underkläder? Ska jag vara ärlig har jag svårt att se en bustier i en outfit utan att det ser slampigt ut.. :p

Link-
0

Jeans, typ Converseskor och en stor skjorta (utanpå bustiern) som är uppknäppt en bit.

Fiona
0

Jag tror att det är någon slags BH Obestämd Men det är ju många so använder genomskinliga plagg & spetsplagg och låtern BHn sticka fram. Så ta på dig någon lätt genomskinlig tröja eller en spetstopp och så byxor till. Barbent/kjol/kortkort gör nog att det kan se slampigt ut, men inte med byxor =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg