Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 970 ggr
Ellenfyrkant
0

Leopardfläckar

Tycker det ser häftigt ut med leopardfläöckar på ögonskuggan. Hur gör man såna och vad brukar man använda sig av för sorts smink ?'

Tacksam för svar !

Mvh Ellenfyrkant

JMax
0

Jag såg nånstans att det finns färdiga makeuper av olika slag att typ gnugga över på ögonlocket men jag minns inte var…Då fanns leopardfläckar iaf.

Annars måste det väl vara att dutta sig fram?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ellenfyrkant
0

#1 Okej, fräckt. Ja, jag antar det, drf undrar jag vad man brukar använda sig av för smink.

Mvh Ellenfyrkant

Fiona
0

Nelly.se har haft sådana man gnuggar på tror jag Obestämd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0

Är det något sånt här du menar?  Här 'är nog samma tror jag! Här har du en till sida, där fanns det bildbeskriving :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

Vilka coola!! Camomönster o zebraränder med!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ellenfyrkant
0

#4 Nej det var inte såna jag tänkte på, tänkte mer såhär. http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/5555727/CheetahEye-main_Full.jpg

Mvh Ellenfyrkant

Fiona
0

#6 Okej, det såg ju ut att vara sminkat ja. Kan försöka forska lite i vad man ska använda!

Jenny

DesireEsmeralda
0

Jag vet att jag har sett nåt sånt på youtube för ett tag sen. Då gjorde hon de ojämna ringarna som är fläckar med en flytande eyeliner. Ska se om jag kan hitta dem.

Vet någon vart man kan köpa eye envy i sverige? Gärna i en butik isf.

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

DesireEsmeralda
0

Hittade en sån tutorial på youtube, sen kan man bara fortsätta söka på de som dyker upp…;)

Leopardsmink

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Fiona
0

#8 Googlade på återförsälgare men hittade ingen direkt!

Jenny

FunkyShrimp
0

#9 cool ;D den där ska jag lätt testa!