Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 1045 ggr
chanelffs
0

hjälp med sångrösten

För ungefär 6-8 månader sen sjöng jag riktigt bra, men nu kommer jag aldrig upp i dom höga tonerna nästan, måste spänna halsen som fasen så den räcker liksom inte till när det går högt, så det kommer inget ljud… varför är det så? kan jag inte få tillbaka min gamla röst? :(

JMax
0

Hmm…kan inget om sång eller sångröster, är nog universums sämsta skulle jag tro…

Men skulle det inte kunna vara nån lurig förkylning eller infektion eller nått som ligger bakom?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

emelie92
0

En sångröst måste man träna på, precis som allt annat. Har du övat mycket på sista tiden?

Fiona
0

Kan det vara något med stömbanden som spökar?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

HannaT
0

Jag vet inte hur gammal du är, men det kan också vara så att du helt enkelt kommit i målbrottet (både tjejer och killar gör det) och din röst har förändrats.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

KexChoklad
0

Jag sjunger väldigt bra ( inte bara jag som tycker det ) Det tog ett tag att komma till dom högsta tonerna , men jag tränade o tränade .. Du säger ju att du inte kan komma dit nu fast du kunnat ? Du får helt enkelt träna nåra ggr om dagen tills du känner att det blir mjukare och mjukare när du sjunger

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!