Skotips... :)
Kanske finns det några värdefulla tips i den här artikeln…?
"Är dina ben formfulländade är det bara att ge sig hän åt både kortkort och avslöjande skor, men påminner de mer om jämntjocka trädstammar än om välsvarvade bordsben kan det vara bra att veta hur man trollar."
>> Länk till artikeln på Spray.se
// staffan

Super bra tips:)
Men jag e säker att du skulle bli ursnygg i mina leopardskor om de fanns i din stl:)
Jag gillar inte såna här artiklar.
"Skor som aldrig är snygga på någon är de fetsulade, platåliknande modellerna med klumpiga klackar och tvärt avskuren tå som förkortar kroppen och förvandlar benen till timmerstockar. Råkar man ha ultraslimmade ben ser de ut som tandpetare i den här skomodellen, och det är heller inte snyggt."
Att börja en sån här artikel sådär känns inte så kul kanske. Jag vet folk som har sådana skor och dom trivs i det. Jag tycker dom är snygga på vissa… Alla har ju olika smak.. Det som är snyggt för en person kanske inte faller en annan i smaken.. Gillar inte mode..

#2: Håller med dig. jag gillar inte heller mode, det blir för hysteriskt av det.
Här hemma använder jag glatt de skor jag trivs i. Sedan får de låta bli att vara moderiktiga om de vill :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mode ska vara kul är man inte road av det får man lyxa med annat, lyx är ju olika för person till person:)
bara ett bad kan vara glamouröst nog:)

tkr det va bra tips där :) men läste bara den som handlade om 'mig' :)