Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 1420 ggr
JMax
0

Vad läser ni nu?

Vad läser ni för bok nu?

Kan ni inte skriva titel, författare och en liten minirecension?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

Har inte börjat på den än men köpte igår Dan Browns nya, Den förlorade symbolen :)

DesireEsmeralda
0

Isabel Allende "Andarnas hus". Har precis påbörjat den så ev. recension får komma senare. Har läst de flesta av hennes böcker, och alla säger att detta är hennes bästa, så den är nog riktigt bra. =)

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Fiona
0

En Gossip Girl bok, en riktig tjejbok med andra ord ;) Allt och lite till heter den i alla fall och är den andra boken i serien om jag inte har helt fel. Serien handlar om en hög rika överklass ungdomar och deras upptåg kan man väl säga :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

emelie92
0

"Min far hade en dröm" av Obama!=)

JMax
0

Skönhetsbibeln av Karina Ericsson Wärn. Kan väl inte säga att jag direkt läser den snarare ett frenetiskt bläddrande fram o tillbaka…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0

Ingen skönlitterär bok just nu (bara plugg, eftersom jag skriver en uppsats), men jag avslutade en bok för nån dag sen; "De är inte kloka de där ryssarna" av Anna-Lena Laurén. En bok om dagens Ryssland, helt enkelt. Jag älskar att få ta del av olika kulturer via populär-fakta. Nästa bok jag ska läsa är "Kan du säga schibbolet?" av Marjaneh Bakhtiari. Jag har läst en bok av henne förut och gillar hur hon beskriver kulturkrockar mellan det svenska och en hel drös andra kulturer. Den här boken ska dock fokusera på Iran. Allt med svart humor, vilket jag älskar! ^^

Maninerna
0

Anne Franks Dagbok av Anne Frank, tycker att det är en bok man måste läsa. Hemskt sorglig!!

olympiathurfjell
0

Ingen, jag hatar att läsa böcker och gör det bara när jag måste i skolan. ;)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Maninerna
0
#8 du sökte till Kissies new bestfriend va? haha
olympiathurfjell
0

Haha jag vet, bara på kul. HAHAHA, jag var ju tvungen så sjukt LOL

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Eostra
0

Liza Marklunds Prime Time. Sällan jag har tid att riktigt sätta mig ner och läsa men iallafall…

Emelie-G
0

Filosofiboken, wooooh

Jojaton
0

Just nu ingenting :( Ska se när jag kan köpa The Host (av Stephanie Meyer) :D

Johanna - Instagram

Maninerna
0

Sandor/slash/Ida