Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettfilm-tv
Läst 2119 ggr
Fiona
0

Djävulen bär Prada

Filmtime i kväll, Djälvulen bär Prada går på TV4 kl 21! Är det någon som sett filmen? Vad tyckte ni om den i sådana fall?

Jag har bara läst boken och den var bra så jag ser framemot att se filmen Glad

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Katter3
0

Jag har sett filmen, dock kommer jag inte ihåg speciellt mycket av den. Men jag kommer ihåg att jag inte gillade den särskilt mycket.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

olympiathurfjell
0

Jag såg den när den kom ut. På premiären om jag inte minns helt fel. Det är en super film, kanske inte den bästa som jag sett men absolut sevärd. :)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

JMax
0

Jag tänkte se den!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Nyhetspaus nu ;) Jag tycker den är bra än så länge, min typ av film helt klart!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

Jag gillar den med!! Skarpt! Jag skulle med vilja jobba inom mode så men inte riktigt kanske som Andy…en liiiite trevligare chef vore bra.

olympiathurfjell
0

#5 Jo det skulle va kul men kanske nt med miranda xD

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Emelie-G
0

Såg den på bio när den gick och så har jag sett den när den gick på nån canal+kanal för ett tag sen :) Den är mysig, och Anne Hathaway är grymt vacker!

Fiona
0

#5 Ja man blir ju verkligen sugen när man ser sådana här filmer, fast somsagt med en något trevligare chef ;) Jag har faktiskt alltid drömt om att jobba på en tidning men så blir det nog inte!

#7 Visst är hon! Hon ser betydligt mer äkta ut och inte som en snobbig plast brud från hollywood!

Jenny

Faidra
0

Jag såg den när den gick på bio för några år sen, då tyckte jag att den var jättebra! Har dock inte sett den, hade tänkt att se den när jag fick reda på att den skulle gå på tv, men jag dygnade lördag-söndag och innan dess var jag på läger en vecka så jag gick och la mig tidigt

Brownie
0

Jag har sett den hos min kusin för något år sen,jag tycker den är riktigt bra :)

elyse
0

Jag såg den på bio med mamma och bästisen. Meryl Streep både bär upp och ÄR filmen, så gillar man henne är den kanon! ^^

Jojaton
0

Jag såg typ halva ;) Tyckte den var jättebra det jag såg - måste låna den och se hela någon gång =D

Johanna - Instagram

Kattapult
0

Såg hela när den gick, gillade den!

emelie92
0

Jag har sett den flera gånger och tycker att den är bra, speciellt början! Dock hade jag velat att slutet skulle ha varit annorlunda.

Brownie
0

#14 Kommer inte ihåg slutet var så länge sedan jag såg den,vad hände? :)

JMax
0

#14 Jag kan hålla med om att slutet borde varit på nått annat sätt.

emelie92
0

#15 - Hon sa upp sig från jobbet eftersom hon inte tyckte att det var värt. Sedan blev hon tillsammans med sin pojkvän igen och hon fick ett jobb på en riktig tidning.

Brownie
0

#17 Aha ja,ja slutet kunde varit annat annars är filmen jättebra!