Vad har ni runt handlederna?
Vad har ni för armband, klockor??
Bilder!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Är förtjust i armband och nu varierar jag mellan två olika och en klocka.
Detta från Diddi

Eller klocka, Accent Shuttle

Gud vilka tjusiga!
Jag återkommer när kameran r laddad :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Har ingen bild, men jag har ett armband som är typ vävt av blå och vita pärlor… (?) Har haft det i mååånga år och aldrig tagit av det, köpte det på en julmarknad, hehe.

Har inte heller någon bild. Men har jämt och ständigt ett brunt läderarmband runt handleden. På dagarna adderar jag olika, ibland några kedjor, ibland ett flätat, ibland ett svart med pärlor..Ja, rätt olika alltså! :)

Rosa bandet armbandet måste nog införskaffas tror jag

Var kan man köpa rosabandet armbandet?
#12 Guldfynd :)
Jag har ett Miss Dee armband…tycker dom har fina grejjer
Armband mm skiftar jag men har alltid min klocka på mig 
Min älskade klocka, en Axcent seduction, och/eller ett brett läderarmband är det som jag oftast har, men ibland blir det något annat, oftast egengjorda armband.
Paulina
Jag brukar ha armbandet som mamma fick när hon konfirmerade sig och ett enradigt nitarmband. ? Saknar bilder på det.

Jag är så tråkig så jag har "bara" mina 10st festival armband på vänster och 2 hårsnoddar på höger. sen har jag istället mina fina tatueringar på handlederna gömda där under :P
#18 Just det tatuering har jag med :) Men den är för stor för att dölja med armband :)

#18 o 19 har ní inga bilder på tatueringarna?

Absolut tar en bild nu!
Den är lite grå och ska fyllas i (har solat och inte skyddat den tillräckligt) men så här ser den ut 
) och ett "C4-band" som jag fått av skolan, typ ett litet grått som det står C4 Gymnasium Kristianstad på typ. Ungefär som ett festivalband eller så.