Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 3458 ggr
Caramelbrownie
0

Halloween kostymer

Några förslag på makeup och kostymer?

Att skriva, är att måla med ord...

medarbetare på Fantasy iFokus

Emelie-G
0

Spöke Skrattande haha kalasbra, ingen makeup behövs, bara ett lakan ;)

FunkyShrimp
0

finns ju hur mycket som helst! :)

tradera har en del, du kanske kan få lite inspiration därifrån?

Caramelbrownie
0

Tack så mycket 1# och 2#

Fiona
0

Jag & mina kompisar ska klä ut oss till fladdermöss =) Men man kan ju vara pumpa, häxa, zombie osv, det finns ganska mycket när man tnker efter!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

FunkyShrimp
0

om du är inne på en viss look eller har uteslutit vissa så kan du ju skriva dom så kan man komma på nåt därifrån :) lite lättare kanske då vi inte vet vad du kan tänka dig att klä ut dig till och inte.

Mari
0

Oj precis vad jag behöver förslag på ^^

31a är jag bjuden på halloweenfest med obligatorisk utklädnad. Vill inte se helt konstig ut då det troligen blir en krogrunda senare på kvällen man jag vill ju fortfarande så klart sticka ut och ha något bra som alla minns även dagen efter :P

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

elyse
0

Det beror på om partyt har skräck- eller öppet tema. I Sverige associeras ju ofta Halloween med skräck, medan man t.ex. i USA kan gå klädd som exempelvis groda eller fé.

Mari
0

#7 Den jag ska på har öppet tema =)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

JMax
0

Tiimarii har en himla massa vettiga dräkter och tillbehör till vettiga priser såg jag i går. Om mannu inte vill/kan skapa något själv.

Är nog ingen fara att se utspökad ut efteråt om man ska på krogen för det brukar vara en massa krogar som hänger på och har halloween tema de med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

#9 Vart finns denna burik? Online eller butik? :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

#10 Det är en butik med allt möjligt pyssel o krimskrams, den finns i Norrköping och Linköping iaf

Faidra
0

Vampyr! Med röda linser!

Tina-A
0

Kanske som #12 säger, men en sexig vampyr? ;) Då kan du ju lätt dra upp på krogrunda sen. Huggtänder, linser, lite blod och snygga kläder.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

JMax
0

Hehe! En sexig vampyr!

Mari
0

Vampyr är bra! Någon som vet vart man får tag på bra löständer? ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

GucciDior
0

#15 Shock har vampyrtänder som man "gjuter" i för rätt passform, min kompis har såna :)

Mari
0

#16 tack ska kolla upp det ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

FunkyShrimp
0

Jag ska va nurse! :D hihi
köpt en nursdräkt och ett par hööga skor med platå och klack Cool

kommer bli asnajs!

Moonstrike
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet inte riktigt vad jag ska va i år, men förra året körde jag på "dött barn". Bara ruffsa till håret, sminka sig och ha svarta eller slitna kläder :)

Fiona
0

Är det någon som vet vad den däringa utklädningsaffären i Göteborg heter? En ganska stor tror jag!

Jenny

Emelie-G
0

#20 Buttericks!!

Fiona
0

#21 Aha tack!!

Jenny

Moonstrike
0

Imorgon ska jag va djävul. Svarta kläder, röda naglar, midjeband och diadem med horn. Vanlig sminking + lite kajal tror jag att det blir :)

Caramelbrownie
0

Har bestämt mig ska vara en vampyr med svart kjol svart korsette med vitspets och blod med en vit mask (spets!)

Fiona
0

Lägg gärna upp en bild sen =)

Jenny

Caramelbrownie
0

oki

ElinH
0

Jag ska vara leopard imorgon ;)
Med ett leopardprickigt linne (+ svart kjol som sticker fram längst ner, för linnet är för kort att bara ha det xP) , svarta stay-ups o svarta "kattöron". :))

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Fiona
0

Min falddermus idé skiter sig nog, har inte fått tag i några vingar Obestämd

Jenny

Angelclaw
0

jag drar nog på min peruk och kör en vild sminkning bara. om jag ska vara utklädd.. tror inte det dock.

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Fiona
0

Blä, jag slängde ut 150 spänn på en falddermusdräkt så att jag skulle kunna få vingar och sen använda jag den inte ens :(

Jenny