Äkta Mulberry?
Funderar på att buda på en Mulberry Bayswater på Tradera eller kanske från Blocket.se men vad ska jag kolla efter så att jag vet att jag får en äkta?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Nästan alla på tradera är kopior tyvärr, och även många på blocket. Har också vart i de tankarna men läste på en sida (kommer inte ihåg vilken dock) hur man känner igen kopior och upptäckte att i princip alla var det.

Hoppas att nån annan har länk till den sidan. Den lät ju bra. Ska jag köpa en vill jag ju ha en äkta vill ju inte ge flera tusen för en fusk. Äkta Mulberrysar är väl inte tillverkade i Thailand heller? Såg att att det stod Made in Thailand och äkta på en del…
Äkta Mullberysar är tillverkade i England :)

Tänkte väl det!!
Jag skulle också rekommendera att man sparar ihop pengar och köper en i butik. Då är man nog bra mycket mer stolt över väskan också. Thai- och Kina-kopior finns överallt på nätet, tyvärr.

Har inte sett nån jag tror är äkta än faktiskt… Ska kolla lite sen och se om jag kan hitta hemsidan som beskriver fejkade.

Har mailat henne nu! Den är säkert dyr men man kan ju alltid fråga!

Hoppas att du får napp nu då =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Fick inget svar o läste på bloggen sen att den var såld redan