Smink säljes
Har en hel del nytt smink hemma som inte kommer användas. Väldigt mycket från Oriflame. Har även nästan ett helt paket från SheerCover tror jag det heter, en box med mineralsmink, är endast borstarna som jag har tagit.
Har ögonskuggor, läppglans, läppennor, mascaror, ögonpennor och mycket mycket mer.
Allt kan skickas.
Bilder och en mer utförlig lista kan ordnas om intresset finns.
/ Linnea

putt

puttar igen

Vad är det för mineralsmink du har att sälja & till vilket pris ? ^^ Hur länge har det "stått" ?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Det är från SheerCover, tror det heter så. Tror jag fick det i somras. Ska se om jag hittar inlägget som jag skrev när jag fick hem det. Har även bilder där.

Såg tråden nu. Verkade ju toppen, men vilken styrka har du på foundationen ? Du hade alltså inte använt något förutom att ha tagit borstarna? Men jag skulle vilja veta vad du vill ha för mineral makupen samt vad frakten går på :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#5 - Jag har provat ögonskuggorna, tänker därför inte skicka med de. Men allt annat finns med utom borstarna.
Frakten går väl på 40-50kr skulle jag tro. Vet inte vad paketet kostar nytt, 500 någonting tror jag det var. Men vill väl ha 200kr kanske inkl frakten.
Har du någon concealer/täckstift?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#6 Okej låter bra :) Men jag meddelar i morgon om jag ska ha det eller inte.
Jenny

#7 - Ja, tror jag har ett täckstift från Oriflame. Men tror att det var ganska mörkt. Men ska kolla.
#9 kika gärna!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

heej :D Skulle jätte gärna vilja ha mineral sminket om du har de kvar ? :D

#11 - Ja det finns kvar.
SheerCoversminket? Vad är det för mineralsmink? Foundation, puder eller solpuder? Vilken "form" är det i? Och vilka nyanser? Är de det minsta mörka?
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Är tråden fortfarande aktuell ?
Mvh Ellenfyrkant

#14 - pma mig.