Make Up Store Foundation
Vilka här inne använder sig av MUS egna foundations? Vilken har du? Vad tycker du?
Har själv Matt Milk och fullkomligt älskar den. Tillsammans med MUS foundationborste (nr 215) är den jättelätt att arbeta med och täcker jättebra med ett naturligt resultat. Har bara provat foundation i puderform förut och det har aldrig täckt, men denna täcker verkligen jättebra!
Borsten + foundationflaskan var helt klart värda pengarna, gav 490:- för båda :) Rekommenderas varmt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Har samma som du och en till jag inte har i huvudet. Kan verkligen rekommendera den!!! Och iof alla deras produkter…jag är en riktig MUS nörd…men jag tycker att de har superbra produkter o då fortsätter jag ju med dem!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Har aldrig provat den, inte heller sett den faktiskt. Var köper ni den? Eller ser nu, står det Make up store på flaskan? 
Josefinejumpforjoy.blogg.se
MUS-produkter finns enbart i Make Up Store's egna affärer :)
Finns den i riktigt ljusa nyanser?

#4 Ja de finns i riktigt ljusa nyanser
Är inte milk den ljusaste? Är osäker, den är väldigt ljus iallafall.
Jag har milk och den är PERFEKT för mig. Har aldrig tidigare (hos andra märken) hittat en nyans som passat mig.

#6 Tror det finns iaf en till nästan färglös? Har jag helt fel kanske, ska kolla nästa gång jag åker in. Men milken är riktigt, riktigt ljus, jag kan inte ha den nu på sommaren.

Tycker också den är kanon. Första gången jag fått en nyans som verkligen passar mig, och så täcker den jättebra. 
Synd att sminket därifrån kostar typ halva barnbidraget ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#9 Ja det är ju inte det billigaste direkt…Men det bästa!!
#9 Helt klart värt det
Räcker länge och sjukt bra kvalitet och resultat.
#11 Vad kostar den?

Mvh Stephanie 

#12 Foundationen gav jag 245:- för har jag för mig, och borsten kostade lika mycket.
Ok
Läste det som att de kostade 490kr/st först, i första inlägget, jag blev lite chockad 

Mvh Stephanie 

#14 Oj haha, nej, riktigt såååå dyrt är det inte 
Den är bra! Make Up Store finns väl på vissa Kicks och Åhlens också eller?

Trodde bara att de sålde i sina egna butiker??

Jag är väldigt röd i huden i ansiktet, och för att täcka det använder jag alltid rätt mörk foundation. Så täcker det ljusa foundationen det röda bra ? 
#18 det tycker jag absolut :) speciellt ihop med concealer!

#19 tror jag det får bli nästa inköp! :)
#22 Nej den är flytande.
#24 Har ett puder från Lumene som är ganska transparent, har det över för att fixera och undvika blank hy. Behövs inte för att täcka mer dock.
Jag har haft min sedan i somras och har knappt använt något alls, så läääänge :)

#25 Klart den räcker länge om du knappt använt den. :P
#26 Kolla med någon som använder normal dos av den dagligen så får du nog ett bra svar. :)
Mvh Ellenfyrkant
#27 Hon menar nog att det inte behövs speciellt mycket foundation "per gång" och att det därför har gått åt väldigt lite.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#27 Ja, jag menade som sagt att det inte går åt så mycket per gång. Jag använder den minst 5 gånger i veckan ;)
Den verkar ju jättebra! Jag behöver en fondation som täcker bra, men det ska inte se onaturligt och överdrivet ut. Gör den det?