Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 2215 ggr
Emelie-G
0

Brunett

Idag vågade jag mig till frissan för att boka tid för färgning, så på måndag blir jag brunett Skrattande Har funderat på det till och från i ett halvår så det var väl på tiden att jag gjorde något åt det. Har varit blond i hela mitt liv så det ska bli spännande :p

Någon annan här som färgat från blont till brunt nån gång? :)

Fiona
0

Ojdå då blir det en rejäl förändring :) Jag har kompisar som gått från blondiner till brunetter och deras hår har fått gröna/gråa skiftningar så de har vart tvungna att färga nåfra gånger.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

HannaT
0

Jag har varit brunhårig ett par gånger. Tycker det är kul att växla. Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Emelie-G
0

#1 Har också några kompisar som blivit nästan gröngråhåriga, men de har färgat själva så jag hoppas frissan kan greja det :p

elyse
0

Jag gick från blondin till blåsvart hår när jag var 18. Nu är jag 25 och fortsätter att färga mörkt (fast numera svart eller mörkbrun). Något man får vara beredd på är att man kan bli väldigt blek i hyn.

emelie92
0

Nepp, men jag ska göra det i höst! Spännande!

Fiona
0

#3 Mina färgade hos frissan TystFast det är nog olika från person till person, vad man har för håkvalitet, om man är färgad blond eller äkta osv :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ElinSvensson
0

Jag färgade mitt själv när jag skulle gå från blond till brunett, det blev lila hahaOskyldig

Emelie-G
0

Nu blir jag ännu räddare haha.. Får lita på att frissan kan sin grej :p

ElinSvensson
0

Men så farligt var det inte, det var brunt med lila skiftningar haha! Men Frisörerna kan nog sin grej. Jag är ju amatör, och värre haha Flört

Belindaa
0

Ta't lugnt. Frissan grejar det :) Är ditt hår inte blekt ska det nog gå bra tror jag :)

Brownie
0

Har ju naturligt mörkt,aldrig färgat. :) Skulle kunna tänka mig att färga elr tona det ännu mörkare. Lägg gärna upp bild efteråt o innan! :P Vill se hur det blev^^

Fiona
0

Ja bilder vill vi seSkrattande

Jenny

Marija
0

Min kompis färgade från blondt (väldigt blondt, nästan vitt!) till brunt. Helt underbart snyggt blev det, inte det minsta grönt eller grått. Nä finns inga ord för att beskriva hur bra de blev ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Emelie-G
0

Slänger upp en bild sen :) Om det inte blir grönt eller lila vill säga..

Har dessutom aldrig vart hos den frissan innan, har bara gått förbi salongen ett par gånger och tyckt att håren där ser fina ut haha :p Googlade precis på recensioner av salongen och nu är jag lugn, bara toppbetyg Skrattande Och någon hade skrivit att man fick gott kaffe också, pricken över i:et ju ;)

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yes, döm själva nu :p tror jag är nöjd, är inte missnöjd iaf så :)

Brownie
0

Snyggt!

[Caifeen]
0

Snyggt! :)

HannaT
0

Jättefint!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jojaton
0

Passade dig jättebra ju! :)) Riktigt fint!

Johanna - Instagram

Fiona
0

Det ser skitsnyggt ut Skrattande

Jenny

Emelie-G
0

Tack :D

JMax
0

Jättefint!! Du passar bra i det!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tindrar
0

Blev jättefint ju!

elyse
0

Det som är bra med att vara brunett är att man kan använda pastellfärger och lite mer smink utan att få bimbofaktor, vilket lätt händer när man är blond. Det är nog största skälet till att jag inte vill gå tillbaka till blond.

Belindaa
0

Skitsnyggt ju! :D

Katter3
0

Vad fint det blev!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Faidra
0

Jag ska oxå bli brunett, och har varit blond hela mitt liv :P