Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 3030 ggr
Fiona
0

Senast inköpta #2

Eftersom den första tråden blev så lång så fortsätter vi här =) Denna tråd gäller dock inte bara kläder utan ja inprincip vad som helst ex. smink, hårstuffs osv

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe jag var på Ullared (Gekås) idag och brände lite pengar ;)

Fynd 1 --> Lila väska , 149 kr

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Fynd 2 --> Hundsäng till en skitig vovve ;P , 99 kr

Jenny

Fiona
0

Fynd 3 --> 3 par BH , 70 kr/st & 2 par trosor , måste säga att jag verkligen diggar motivet haha , 16 kr/st

Jenny

Fiona
0

Fynd 4 --> Randig t-shirt, 50 kr & vitt långt linne, 40 kr

Jenny

Fiona
0

Fynd 5 --> Rosa t-shirt, 70 kr

Jenny

Fiona
0

Sen köpte jag ett par snygga mörka jeans för 130 kr & lite mer smått & gott. Dock hittade jag inte så mycket som jag brukar göra men alltid något :)

Jenny

Fiona
0

Justé köpte ett par vita tygskor också för 170 spänn, har inte bestämt mig än vad jag tycker om dom dock ;P jag har kolossala fötter vilkte gör att de ser ut som jag har clownskor x)

Jenny

Fiona
0

Putt, det måste väl vara någon mer än jag som shoppar eller ? ;)

Jenny

Katter3
0

Blir förmodligen shopping på torsdag, då kommer jag med lite bilder. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

hannabrink
0

En vit baraxlad klänning från Vila som jag ska ha på konfermationen :)

nonisaga
0

#3 vilka heta trosor (a)

Buffaomini
0

i helgen blev det träningskläder, t-shirt, munkjacka, trosor, snoddar, solglasögon, flätat hårband, hårnålar, hårband

Fiona
0

#11 hihi ballaste trycket, på dom rosa är det flygande grisar och på dom svarata är det vattendjur som gör roliga miner Cool

Jenny

nonisaga
0

#13 haha najs, ge mig^^

Anna
0

Klänning, handväska och en bok Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fiona
0

Köpte en bikini på H&M i lördags, överdel för 149 & underdel för 98. Nu får jag ligga på sparsidan ett tag ;)

Jenny

Link-
0

LdB goes Berry dusch,lotion,deo.

Jojaton
0

Svart kjol, rödvit blus, långt blått linne, en sjal och kawasakiskor :)

Johanna - Instagram

Marija
0

En blå/vit randig blus, lite v-ringad med knappar fram. Lite kortare modell från Vero Moda 129 kr. Såå söt! Och ett ljusrosa nagellack från Depend.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Detta klickade jag nyss hem från H&M.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Tindrar
0

En pepe jeans t-shirt för 350:-:D

hannabrink
0

Två svart behåar från H&M ;)

Emelie-G
0

Vit blus/tunika eller vad man nu vill kalla det från Zara, billigt o bra, 299:- (och är inte mina rosa wayfarers grymma?Skrattande) :)

Fiona
0

#23 häftoga brillor :D Vill ha sådana fast chockrosa :D

Jenny

Link-
0

Inpackning från Fructis, 30 kr.

hannabrink
0

Ett par le coq sportif ballerina för 399 kr :) Lite dålig bild men har tyvärr ingen bättre :P

Jojaton
0

Ett par solbrillor ;)

Edit: Vet inte om det räknas som inköp, men fick igår veta att jag vunnit månadstävlingen hos Linda, vann ett par jeans från Cheap Monday värde 400,- Jätteglad :D

Johanna - Instagram

Fiona
0

#27 Vad lyxigt att vinna Skrattande

Jenny

Fiona
0

Putt, någon som har köpt in något smaskigt det senaste ? ^^

Jenny

joooossan
0

Ett par vita converse är senast inköpta för mig :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Belindaa
0

Fick hem mina beställda Ice Wash Cheap Monday jeans för ett tag sen. Snortighta. Som ormskinn!

Fiona
0

Klänning från Gina för 250 kr & ett par skor från Skopunkten för 300 kr som tar mig till oändliga höjder ;)

Jenny

Emelie-G
0

vita gladiatorsandaler med nitar från Bullboxer (Raglady) och en korall (dock lite för rödaktig på bilden ;p) kofta från stockh lm (MQ), 500:- vardera

Fiona
0

Var och shoppade lite på rean idag på Gina, blev en blå kjol (som jag velat ha sen i våras) för endast 49 kr. Även en klänning i jeansimitation för 99 kr. Båda plaggen är betydligt snyggare i verkligheten! Köpte även tre presenter som skulle delas ut i april, maj & juni, men bättre sent är aldrig ;)

Jenny

Stephanie
0

Senast inköpta är en ansiktspeeling från Willys Tungan ute Tänkte senast häromdagen att jag skulle behöva en ansiktspeeling eftersom jag har så torr hy, och så såg jag en igår när jag var och handlade med mamma. Så den fick slinka ner i korgen den med.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Belindaa
0

Var i Stockholm får några dagar sen och shoppade. En t-shirt från topman (haha!), kofta från Topshop, jeans CM och en fejkskinnjacka, CM.

hannabrink
0

En Fred Perry t-shirt på Stadium :)

KexChoklad
0

Linne ginatricot : 99:-

Jeans Gina tricot : 399:-

Skor : 150 :-

Väska HM : 149 :-

Halsband HM : 29

Nagelack HM : 29

Läppglans HM : 39

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

cj79
0

Nya glasögon! 2 par till och med! Skrattande

JMax
0

Tre par trosor till mig, tre till dottern med mumin o en body till lilleman…Lite dåligt drag på shoppingen, hade ingen lust heller…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Aprikosfärgad söt tröja för 49 kr på Gina, rea såklart ;)

Jenny

Fiona
0

Jeans på rean på Gina för 99 kr! Dock i kortaste laget men dom funkar =)

Jenny

Fiona
0

Rosa linne från B.young för 24.50 på rean & en svart kjol i skin inimitation från Ullred, 119 kr =) Bilden gör dock inte kjolen rättvisa, betydligt snyggare i verkligheten!

Jenny

Buffaomini
0

på tradera har jag hunnit klick hem en klänning, ett par jeanshorts, skor och en tshirt. allt för ungefär 100kr st.

innan helgen köpte jag saker för att göra håret lockigt. rullar och spray (som hjälper till att det ska bli lockigt och skyddar mot värmen från hårtork eller locktång).

Emelie-G
0

undies från hm :p

mandariiin
0

senast köpta för min del var X antal öl Tungan ute

Stephanie
0

#46 Haha, ja det är också något att handla Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

mandariiin
0

#47 japp! och gott var det! fast idag köpte jag faktist en keps ;)

ChristineL
0

Har beställt den här klänningen från ellos och hoppas den kommer snart!

Tindrar
0

Näst senaste är såna här converse. http://www.converse.com/#/products/shoes/chucktaylor/M9007
Och ett par örhängen, ett par strumpor och igår i förrgår på åhlens 2 st outfitters nation trosor.

Jojaton
0

Make up Store All cover up eller vad den heter, deras multi-concealer :)

Johanna - Instagram

Jojaton
0

Och nyss klickade jag hem de här skorna. Har letat efter ett par gladiatorsandaler med nitar ett tag, men inte hittat några snygga/i min storlek. Så när jag såg dessa slog jag till direkt! :)

Johanna - Instagram

HannaT
0

#52 Jättefina. Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Emelie-G
0

väska från marc by marc jacobs Kyss

Fiona
0

#54 Ooh har du äntligen fått din drömväska? :D Bild tack!

Jenny

HannaT
0

Grå t-shirt från H&M 69 kr
Halsband från Lindex ~80 kr

elyse
0

Ett par svarta Nudie-jeans. Jag är såå nöjd! Det enda negativa är att de är väldigt låga, så det kan kännas lite konstigt om man ska sitta mycket, som idag när jag arbetade på förskola.

Buffaomini
0

budat hem en snygg klänning från nelly, via tradera.
annars fixa jag en lap med tillbehör idag. sitter vid den nu. jag är nykär. haha!

HannaT
0

Stor svart kofta och jeansleggings.

Jojaton
0

"Diadem" med flätor från Indiska och lackleggins från BikBok Glad

Johanna - Instagram

Tindrar
0

Fyllde år 27 aug. så fick en lacoste plånbok, body shop grejer, 3 par björn borg, och massa annat. Köpte för ett tag sedan lite pepe jeans grejs som en blus för 250kr, ett linne för 120kr och ett par jeans för 400kr. På rean då;P

Belindaa
0

En gul/svart rutig skjorta från H&M, och ett par svarta kängor från samma ställe. 249:- respektive 299:- :)

hannabrink
0

Senaste var ett par vita Le coq sportif dojjor :)

ElinSvensson
0

Budade hem dessa för några dagar sedan, och de kom med posten idag! Jag är överlycklig!

Nypris: 800:-
Mitt pris: 215 :-

Fiona
0

Ljusa jeans & svart tisha från Cubus, paketpris 399 :) Har dock sytt in byxorna till stuprör nu, eller ja det ska likna en insyning :(

Jenny

Fiona
0

Mörkblå collegetröja från Cubus, 199 kr :) Ser väldigt tråkig ut men de är bara för att jag står som en hösäck ;)

Jenny

Emelie-G
0

#55 svårt att ta en bild som gör väskan rättvisa, produktbilden på hemsidan gör det inte heller men du kan se den på denna länken iaf:

http://www.marcjacobs.com/#/en-us/marcbymarcjacobs/women/fallwinter09/bags?lookId=28

Fiona
0

#67 NAJS!!!!!Förvånad

Jenny

HannaT
0

Klänning från rut mf. 399 kr.

HannaT
0

Bild 2.

Fiona
0

#69 & 70 Ååh den har jag kikat på, jättefin Glad

Jenny

Emelie-G
0

stövlar från tommy hilfiger, 2700 gick dom på men dom var ju sååå fina :)

Fiona
0

#72 Ååh lyxigt, låt se Skrattande

Jenny

Buffaomini
0

blivit ett par jeans (H&M), tunare koftor(H&M och Kappahl), en sjal (Kappahl) och ett bälte (H&M) :-)

Emelie-G
0

#73 här är bild :)

Fiona
0

#75 Najs :)

Jenny

Tindrar
0

Två koftor från Zara, en mörkblå och en lila (+massa strumpor).

Emelie-G
0

en söt ring med texten "carpe diem" som jag föll för, länk till bild: http://www.pearlsforgirls.se/img/showroom/16.jpg

Fiona
0

Följde med mamma till en secondhand idag och hittade en sprillans ny tröja! Prislapp och allt kvar, hade kostat 200 och jag köpte den för 25! Snyggare i verkligehten än på bild! Köpte även ett ljusblått pärlhalsband för 5 kr som jag hade tänkt att använda som armband & ett par ljus rosa söta örhängen för 5 kr :)

Jenny

Fiona
0

såhär ser armbandet ut, värdelös bild men jag förstår mig inte på mammas kamera ;)

Jenny

Belindaa
0

Imorgon ska jag och shoppa, hade tänkt försöka fixa bilder, så vi får se! ;)

Buffaomini
0

två jeans leggins, på bik bok
ett genomskinligt nagellack

marika-J
0

Shoppade lite granna idag och det blev;

Ett par Tiger Of Sweden jeans på Holmlunds, Ett par linnen (svart .o. vitt) på Gina och ett par t-shirtar också :) och ett par nya löparskor på Stadium för 1000;- (400,- i rabatt! Skrattande)

Emelie-G
0

ett par megaseriösa löpartights från Adidas, mörkgrå med rosa (Skrattande) detaljer. nu har jag ingen ursäkt längre för att inte orka ut och kubba haha :p

marika-J
0

#84 så tänkte jag också när jag köpte mig ett par nya dojjor ;)

Buffaomini
0

nya jeans och skor från h&m
och sen en egen gjord tröja med kat von d tryck.

Buffaomini
0

tröjan

Belindaa
0

Inga bilder blev det för mig inte, haha. Men jag köpte i alla fall:

Tröja med vargtryck, H&M 149:-
Läppbalsam "Smooth Chocolate", H&M 29,90:-
Halsband med svarta och silvriga kedjor, H&M 59,90:-
Dipliner, H&M 69,90:-
Stickad tjock tröja, Bikbok 399:-
Never ending halsduk, Glitter 129:-

Det var väll det tror jag ;)

Emelie-G
0

glansiga leggins med quiltade partier från gina =) tyckte dom var jättetuffa och har fått många komplimanger för dom Skrattande

Fiona
0

Skinimiterade leggings från Lindex för 199 spänn, en bra investering tycker jag allt ;) As läckra!!

Jenny

fia-mia
0

Jag ha varit sjuk i flera veckor så inget shoppande för mig inte. Bra för plånboken eftersom jag älskar shopping. Senaste var en svart tröja från gina tror jag och nagelsmycken.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

HannaT
0

Suddig bild men… Två läderarmband från Lindex.
100 kr för båda.

Tindrar
0

Idag blev det en turkos cross vinterjacka. Har redan 2 jackor, fast en peak (beige) som är liiite för liten, och en röd oneill som jag inte gillar spec. mycket. Så hittade en på outleten för 645:- :)

Link-
0

En svart skinnkavaj för 125 kr. Nööööjd! Skrattande

Belindaa
0

Mamma tog min never ending halsduk från Glitter, och så fick jag en ny med "päls" (eh, inte päls men ja..) från Gina istället. Så slipper vi gå runt med samma, haha!

ElinSvensson
0

fick bli ett par till vagabond skor Oskyldig

Fiona
0

#94 Vart hittade du den ?Förvånad

96 Snygga!

Jenny

Fiona
0

Två par skor från Skoapunkten.

De på bilden kostade 350 kr och så köpte jag ett par as goa stövlar (fårskinnsfodrade, dragkedja på halva, snörning en liten bit upptill i bak) för 400 kr. Sen var det 50 % rabatt på skorna för 350 kr + 10 % på hela köpte när man gick med i någon skoklubb, Nilsons eller något. Skopunkten har verkligen sjukt mycket snygga skor, skulle kunna köpa hur mmånga som helst, & bra priser/erbjudanden. Många tummar upp för dem!

Bilden på stövlarna blev ännu kassare än denna så för att inte förnedra stövlarna så hoppar jag bilden ;)

Jenny

Tindrar
0

Blev ett par mörkbruna UGG:s i mellan modell i lördags. Sedan i torsdags köpte jag en vit långärmad och en kofta.

ElinSvensson
0

denna jackan! =)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer