Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 1001 ggr
JMax
0

Aj...

Köpte en peeling/scrub "sak" på Lush häromdagen men den var ju inte särskilt skön, rev ju som attan på huden…

Nån som har erfarenhet av de? Jag kanske gjorde helt fel, blötte mig i duschen o sen skrubbade med kakan eller vad man ska kalla det, såg ut som en halv boll. Vart alldeles riven o röd

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Vad jag har hört så ska man inte skrubba sig så att man blir riven & röd, men hur känns det nu efter? :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Faidra
0

Jag använder bara scrubhandske eller hyfsat milda peelingkrämer…

JMax
0

#1 Det är det som är problemet…den river som ett rivjärn bara man nuddar huden…Ser lite avskrubbad ut på första armen för där började jag ju med för kraftiga tag. Försökte mjukare sen men den revs lika mycket ändå. Ingen kan ju tycka att det är skönt, så pass tjock/okänslig hud kan man bara inte ha…

Tänkte om jag gjorde nått fel med den

Fiona
0

#3 Ojdå det låter ju inte alls bra :S Är du säketr på att du använt den på rätt sätt ?! Eller de kanske inte finns så många sätt att använda den på Obestämd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

elyse
0

Vad heter den/hur ser den ut? Jag har en blå scrub från Lush och den är jättebra.

JMax
0

#5 Den är vit och ser ut som globen…Vet inte vad den heter.

Hur använder du din? Bara skrubbar?

elyse
0

#5 Min heter "Rub rub rub". Jag använder den mest till benen, innan jag ska raka mig, men jag kan ha den över hela kroppen och har inte märkt av någon irritation. Jag tar en klick i handen (man behöver inte ta så mycket), fördelar på kroppen och skrubbar. Du kanske är känslig mot något ämne i?

JMax
0

Din är flytande alltså? Min är som en sten i form av globen typ. Den river som sjutton att det blir lixom ränder efter den…

elyse
0

#8 Ja, min är flytande. Gör du upp ett lödder i handen (om man kan det, dvs) eller är det meningen att man ska skrubba med stenen? Fungerar den inte tycker jag att du ska gå till butiken och berätta det.

Tindrar
0

Har du tittat på hemsidan och vad det står om den? Tittade runt men hittade den inte men det kanske står hur man gör på hemsidan?