Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: shopping
Läst 1521 ggr
Fiona
0

Vad sucktar du efter just nu?

Fanns en sån här tråd på mode förut så vi fortsätter den här :)

Vad vill ni ha nu? Kläder, smink osv

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0

Just nu skulle jag vilja ha en basic svart åtsittande kofta, chockrosa kofta, boots från Monki & ett nitbälte. En ny maskara också… Men har massa hästgrejer att betala först så det dröjer väl Obestämd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Katter3
0

Ett par mörkblå jeans! Ska leta efter ett par nästa gång jag är i Lund eller Malmö.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

soetisen
0

En ny vaaarm jacka, sen ett par tajta jeans och så en ny mascara.

- Medarbetare på studier.ifokus

Emelie-G
0

Massa Odd Molly-blusar, såå söta =)

elyse
0

Rosa Converse.

HannaT
0

Jeansleggings. Har bara ett par som jag bor i vecka efter vecka… Inte ok. Tungan ute

Och någon riktigt fin höst- och vinterjacka.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Tindrar
0

Ett par korta UGG:s i antingen orginal färgen eller mörkbrunt. Sedan vill jag ha ett par converse, ett par vita jeans, ett par ragg sockor med sött mönster och en turkos mössa. Men det mesta får jag väl köpa i USA ifall vi ska åka dit.

Jojaton
0

För mycket, alldeles för mycket.

Långa mysiga höstkofter, ett par skiiiiitsnygga gladiator heels från Tiamo, en skinnjacka från Sandelins, ännu mer skor, ehm…

Johanna - Instagram

Belindaa
0

Just nu, en t-shirt med tryck och fejkläderbrallor.
Självklart mer, men det är det som står längst upp så att säga. T-shirten blir denna månad, byxorna nästa.

Tindrar
0

Ett mjukis set också, och lite nagellack:P Massa koftor i massa färger nu till hösten, en höstkappa i brunt, grått eller svart och ett par stickade vantar. Kommer på mer snart:P Även en peak fleece eller fleece i annat märke.

JMax
0

En ny dator…klarar inte att bli datalös en gång till…

Annars vill jag har allt!!!

Kofta i svart eller mörkgrått, ett par svarta höga stövlar med snörning från Vagabond, Odd Molly blusar o tunikor, MQ har en massa snyggt just nu, nytt smink från Make up Store, Mulberry bayswater väska o mycket mycket mera!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Marija
0

Långa stickade tröjor till höst :) Vinterjackor… halsdukar… skor…

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

MajaaR
0

En massa odd molly blusar och koftor, och ett par strumpor till mina hunter stövlar som mamma har lovat mig om jag får MVG på NO-provet vi hade idag.. :/ ;D

Fiona
0

En ny väska vill jag ha också!

Jenny

JMax
0

#13 Hoppas att du fick MVG!!

Emelie-G
0

Ang mitt inlägg i #4 så köpte jag en Odd Molly blus idag, lycka haha Skrattande Nu ska jag hitta nån snygg skinnjacka tror jag, och är lite sugen på de rydbyxeliknande legginsen från Zara :p

emelie92
0

Odd Molly jackor & mysiga tröjor! :D

Emelie-G
0

Ett par döballa leggins från Whyred, med 700:- för leggins smärtar lite.. Men man kanske ska tänka på dom som byxor istället? =)

JMax
0

#18 Jag tycker definitvt du ska tänka på dem som byxor!!Skrattande

Har du nån bild på byxorna?

Fiona
0

#18 Så länge det är bra kvalitet så Flört

Jenny

Emelie-G
0

Har försökt hitta bild på dom på internet men utan större framsteg.. Och kvaliteten är bra, dom är lite tjockare så det kommer inte gå maskor på dom eller så =)

Tindrar
0

Ett par hunterstövlar, fast är inte helt säker ifall jag vill ha dom elr inte, för alla har dom… Fick ett par UGG:s i mörkbrunt i helgen för 1999kr.

JMax
0

Choo har ju designat ett par Hunterstövlar o de är inte helt fel!