OT-Söka nytt jobb...
Jag tror att jag ska söka nytt jobb. Som riksdagsledamot. Tyvärr är jag inte särskilt politisk av mig och diggar inte nått parti men det är ju petitesser i det hela.
De tjänar 660 000:- om året, har fria resor, fri mat, fri dator och telefon även hemma samt sportlov, påsklov, höstlov och jullov och ledigt tre månader på sommaren.
Man bör iaf dyka upp på de flesta möten o voteringar annars får man media efter sig. Inte lämpligt att ta ledigt under voteringar för att gå ut med hunden. Det retar media väldigt mycket…
Massa ledig tid o pengar att shoppa för!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Najs, låter inte helt fel 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Låter inte så dumt! Själv planerar jag att dumpa extrajobbet i stallet och försöka skaffa ett på nåt café eller i nån affär när jag har fyllt 18 i januari. Ska försöka greja körkort i vinter också, lyckas jag kanske jag kan köra ut kanelgifflar eller nåt på helgerna haha :p

#2 Du kan bli riksdagsnisse med mig! Vi kan shoppa på luncherna!

Hahha.. kikade du på Kalla fakta eller?
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#4 Jajjamensan!!

#6 Det var nog ironiskt rätt igenom.
Kalla fakta visade just ett repotage om en viss (känd) politiker som får fullt betalt utan att ens vara närvarande vid möten och voteringar.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#3 Haha, jag är på!

#6 Jag är inte riktigt seriös…Men jag är helt klart ute efter lönen och förmånerna!