Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1654 ggr
Ooanna
0

Hårkontroll

Har börjat äta hårkontroll nu i hopp om att mitt hår ska bli starkare och längre. Började precis så jag har bara ätit en dag.

Nu är det så här att jag läste precis runt lite om det på internet och vissa säger att håret ska växa mycket snabbare om man tar dubbel dos, dvs två tabletter på morgonen och två på kvällen. Har någon erfarenhet av detta om det verkligen hjälper? Farligt borde det inte vara iallafall..

ChristineL
0

Vad exakt är hårkontroll? har aldrig hört talas om, känner mig skeptisk till sånt där…

Ooanna
0

Det är ett kosttillskott som innehåller de vitaminer, mineraler, aminosyror och spårämnen som gör håret bättre. Hårkontroll ska hjälpa om du har brist på dessa ämnen.

ChristineL
0

Aha! Fick för mig att det var nåt medel man hade i håret som bara var kemikalier typ :P Haha, ja men då låte det kanske inte så dumt.

Roborovski
0

växer allt hår på kroppen fortare och blir starkare eller bara håret på huvudet?

Ooanna
0

Det vet jag faktiskt inte, har inte käkat det så länge. Men det borde isåfall inte vara överdrivet :)

Ooanna
0

Är det ingen som har någon erfarenhet av hårkontroll? :P

Fiona
0

Nepp :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Hehe! Tänk om man blir jättehårig på hela kroppen!Skrattande

Nävars det tror jag inte!

Har inte heller någon erfarenhet av det men skriv gärna o berätta hur det går!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ooanna
0

Har som sagt inte ätit det länge, så jag har inte hunnit märka något på håret än, dock växer naglarna så det knakar :)

JMax
0

#9 Det är ju bra!! En positiv bieffekt lixom!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!