Glammigaste bilen?
Vilken bil tycker ni är mest glammig? Det behöver inte vara Limousine eller så utan kan vara vilken som. Gärna bild!
Jag bara kände att min Passat inte är det glammigaste på fyra hjul, särskilt inte just nu…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hmm jag har ingen koll på schtekbilar men de finns fina cabar & sportbilar som ser väldigt glammiga ut,. eller snare flashiga 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
volvo v70 så klart :)
rosa bubblor :)

stor svart suv
Jag har verkligen ingen koll på bilmärken och olika modeller. Men en cab, oavsett märke, i silvermetallic tycker jag är glammigt. Dock skulle jag inte vilja ha en sådan bil. Jag är väldigt Jante när det gäller bilar, tycker inte alls om sportbilar.

#6 Cool bubblis!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 tack tack :)
Såg en rätt häftig orange sportbil idag, när jag gick till bussen. Har dock ingen aning om vad det var för märke.

Mvh Stephanie 

en lamborghini! :D
Min volvo lätt;D

En Buick Roadmaster -57 :)
gaah, jag är sådan att antingen ska det vara en orange porche, eller en svart hummer eller gamla bubblor från 60-70 talet!! MUMS

bubblor är söta (;
Ångrar mig lite, såg en ny bubbla i cabmodell idag, dötuff!!

#0 - Samma här, en blå skitig passat som även är lastbilsreggad och massa hund och häst hår i.
Glammigaste bilen blir nog lite svår att avgöra, men själv i nuläget skulle jag vilja ha en LandRover Freelander, av nyare modell ;)