Vad har ni i örona?
Ja, vad har ni för örhängen/piercings nu?
Själv har jag inget just nu men funderar på vad jag ska sätta dit.
Gärna bilder!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag har bara ett hål i varje öra, sätter i örhängen när jag kommer ihåg. För tillfället har jag i ett par silvriga stenar från H&M, börjar dock bli sletna. Vill ha tre hål i ena örat & två i det andra egentlgen men jag kommer mig aldrig för att ta fler :P
Gud vad skäggig jag ser ut på bilden xD håller nog på att förvandlas till en man 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag har två hål i nedre delen av örsnibben på höger öra. I vänster har jag fyra i rad på örsnibben och en längst upp i brosket. Jag har antingen små "guldkulor" i alla eller så har jag bara örhängen i två längst ned. Sedan har jag också en liten guldkula i vänster näsvinge.
Jag har 3 hål i örsnibben i det vänstra örat, 2 hål i örsnibben i det högre örat och ett uppe i brosket, helix, i det högra örat som jag gjorde hemma.
Funderar på att göra 2 hål till, ett i varje öra. Men det får nog vänta lite :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Har ett hål i varje öra, har dock inte haft något i dom på ett ganska bra tag :p

2st 16mm töjningar, 7st till i snibbarna och uppåt, 2st helix, en conch och en rook.
Har egentligen en massa hål i mina öron. Men det är bara en i varje snibb som jag brukar ha ett öronhänge i. Har även högst upp i örat och där har jag alltid en stav i.

Jag har 2 hål i vänster öra och ett i höger :)
Brukar ha pärlörhängen.
Just idag har jag två "diamant"-örhängen i öronen, + ett ytterligare hål i vänstra örat, med en liten pärla i, typ. Det är fortfarande ett läkörhänge. ;)

Jag har en töjning på 6 mm och i den har jag bara en vanlig svart tunnel. Sen har jag 4 "diamant" örhängen. På bilden har jag ett lila örhänge men det är utbytt mot en "diamant" nu.
I det andra örat så har jag en lång stav som jag hade i kinden förut bredvid det så har jag ett örhänge som har tappat sin pärla. Och i mina helixar så har jag "diamant" örhängen.
Skulle egentligen vilja byta ut mot lite nya örhängen, vill också ha fler piercingar i öronen. Sen så funderar jag också på att ta ut min töjning, men jag har lite beslutångest :/
- Medarbetare på studier.ifokus
I högra örsnibben har jag ett "vanligt" hål och i vänstra en töjning på 2-3mm. Har haft större men mitt töjsmycke försvann :(
Jag har två hål i höger öra och ett i vänster, men jag vill ta ett till i vänster så jag har två i varje. Brukar oftast ha svarta "discokulor" :P
Tog två ytterligare hål i måndags, så nu har jag fem hål, och i dom nyaste är det ringar, ;)

Jag har ett i varje öra. Eller hade två i ett ett tag, men det övre växte igen.
Så nu har jag då ett i varje öra som sagt, har två svarta pluppar där. Skulle helst vilja ha tre i ett och två i det andra, men de pengarna lägger jag hellre på något annat. :)