Färgade linser!
Nu vet jag inte om jag skriver det här på rätt sajt, men men..
Finns det någon här som vet vart man kan köpa färgade kontaktlinser med styrka? 
Internet eller affär spelar ingen roll.

Jag vet att de haft det på Glasögonmagasinet i Linköping tror att många optiker har det. Finns på nätet med, googla så hittar du flera. På blocket.se har jag med sett annonser.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Om du ska ha med stryka så får du gå till en optiker som erbjuder linser. Sen göra en linsundersökning och när du beställer dina linser säga att du vill ha i en annan färg. Blir några hundralappar dyrare än bara vanliga linser med stryka. Eftersom de flesta optiker erbjuder linser så är det bara att gå och fråga :) Lycka till!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#2 Tack, jo men jag använder linser nu, och har gjort det några månader, men jag tänkte att det skulle vara lite kul att ha tex. röda linser, nån dag tex. Glömde skriva att det var sådana färger på linser och inte naturliga färger. ;)

#3 Använder du dagslinser eller månadslinser? Jag tror att du får köpa för en hel månad om du ska ha färgade 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Finns på bl.a fargadelinser.com har jag för mig. Men kolla hos din optiker.
Mvh Ellenfyrkant
#4 Engångslinser. Men det är ju bra bra om det är månadslinser på färgade, för då räcker dom ju längre. ;)
#5 Okej!
Räcker dom 1 månad, eller 30 ggr (1 månad om man använder dom varje dag)?

#7 månadslinser håller vid ca 30 användningstillfällen.
Mvh Ellenfyrkant
#8 Okej, så då gör det inget om man börjar använda dom efter en månad.. Det är bra att veta, om man beställer nu men ska använda på tex halloween 

#9 Precis, jag har tre par färglinser som luggit i linsvätska i ett år och används kanske 5 ggr var så har jag ett annat par linser som luggit i badrumsskåpet, obruten förp. lika länge. 
Mvh Ellenfyrkant
#11 Okej vilken tur då.