Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettot-off-topic
Läst 2163 ggr
Fiona
0

OT- Vad gör du nu? #15

Vi fortsätter…Glad

Ska ur och skritta e apållen snart men funderar på att göra muffins först, degen är ju så god Oskyldig

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ChristineL
0

sitter och känner mig febrig… :(

Fiona
0

#1 Usch då hoppas att det inte är något farligt, krya på dig!

Ska snart hoppa in i duschen

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

Kollar in kändisdjungeln. Ska se deckaren som kommer efter med

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

marika-J
0

Har precis kollat på "ensam mamma söker" och ska nu hoppa in i duschen!Flört

Fiona
0

har precis målat naglarna

Jenny

Emelie-G
0

kollar på notting hill och dricker chai :)

Fiona
0

kom precis hem , ska snart baka muffins med choklad & blåbär!

Jenny

Emelie-G
0

lackar sönder på mina grannar som lägger om taket och börjar KLOCKAN SJU PÅ MORGONEN när jag dessutom har SOVMORGON Skrikandes

JMax
0

Ska ut på promenad sen hämta dottern hos dagmamman. Jag skulle ha varit effektiv i dag men det går visst inte så bra med det…

Katter3
0

Borde kanske börja träna på provet vi ska ha imorgon.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Emelie-G
0

samlar kraft för att orka ut och kubba ;)

Katter3
0

Har inte börjat träna på provet, utan försöker göra klart två svenskuppgifter som ska lämnas in imorgon. Orkar inte!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

ChristineL
0

Kom hem för en stund sedan, mötte en granne där ute som sa att jag är husets pärla! Känns nästan dumt att jag ska flytta härifrån snart, men bara nästan. ;)

Fiona
0

Ska fylla på växellådsolja i moppen, heja jenny!

Jenny

Katter3
0

Ska lägga mig i sängen och träna inför provet.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

ska gå och ta in pållen, om jag hittar honom vill säga

Jenny

Emelie-G
0

dricker chai :)

Fiona
0

har hittat pållen och stoppat in honom, ska sova nu

Jenny

Buffaomini
0

sitter och väntar på att bussen ska gå. ska till skolan.

JMax
0

Redan onsdag! Tiden går i raketfart…

Kollar på Knight Rider på sexan, de gamla hederliga avsnitten jag såg när jag var liten.

Sen blir det promenad igen.

Fiona
0

Borde plugga & skriva ihop en artikel, arikeln låter mest lockande!

Jenny

Rubiinen
0

Jag tittar på Idol repriser på datorn :)

marika-J
0

Ska gå ner i stallet och fixa lite + köra ena hästen, tävling på lördag ju!

Fiona
0

Ska gå och blötlägga lusern till ena pållen och köra den andra, tävling på söndag förr oss :)

Jenny

Katter3
0

Funderar…

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

JMax
0

Ska försöka få igång hjärnkontoret…

Ska stoppa lite saker i ett kuvert med o se om jag klarar det…

JMax
0

Lämnat dottern hos dagmamman, ätit frukost, kollar på Knight Rider o ska ut på promenad sen.

Rubiinen
0

Ser på Grey's anatomy nu Glad

JMax
0

Hungrig…Nått måste fixas till att äta innan jag svälter i hjäl…

Fiona
0

äter macka:)

Jenny

JMax
0

Stryker…

Katter3
0

Måste göra läxa. Sen blir det duschen!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

måste duscha nu Tyst

Jenny

JMax
0

Kollar på Kändisdjungeln

Fiona
0

Nu är jag på väg in i duschen!

Jenny

JMax
0

Funderar på att skutta i säng. Troligtvis fastnar jag här eller framför tvn som vanligt men jag ska försöka. Har en bok som väntar vid sängen men den är inte så bra, vill ha Läckbergs nya, tror den har kommit ut nu.

JMax
0

Vaknar till, fick faktiskt sova nästan till nio i dag! Var vaken lite runt sjutiden men det var skönt att få sova!

Nu äter vi lite frukost o kollar på tv.

Rubiinen
0

Håller på o städar för fullt. Systern fyller 20 och hela släkten kommer på middagGlad

Katter3
0

Lyssnar på musik och snörvlar. Eftersom jag var sjuk för bara ett par veckor sedan tycker man att man borde få vara frisk ett tag framöver, men icke.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

JMax
0

Kollar på Kändisdjungeln

JMax
0

Ska skutta i säng och fortsätta läsa Läckbergs nyaste!!

Emelie-G
0

nyligen hemkommen från en grym konsert med Håkan Hellström på Liseberg :D

JMax
0

Äter frukost o kollar på Doktor Mugg…

Fiona
0

#43 Doktor Mugg är bra ;)

Sitter här och väntade på att börja jobba kl 09 (skulle åka till axvall och köra idag) efter att ha vart borta hela dagen igår, kom hem vid 2 inatt. Nu så skickar han jag hjälper ett sms med att vi kör i kväll istället. Weei kul, jag lär ju inte somna om nu :(

Jenny

Katter3
0

Jag försöker få inspiration till en ny hemsidelayout. Det går inget vidare. :P

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Buffaomini
0

håller på packa ihop lägenheten. flyttar på onsdag/torsdag

JMax
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gått promenad, ätit o nu ska vi in till en stor lekpark i stan o leka en stund.

När vi skulle ge Tuppe mat i morse var dörren till hans bur öppen o de var fjädrar o blod utanför… RIP Tuppe…Gråter

Fiona
0

#47 Ånej! Vilken osis ni har :( RIP tuppe !

Har precis ätit jätte god kycklinggryta :)

Jenny

Anna
0

Kom nyss hem från stan, ska gå igenom vad jag köpt… ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fiona
0

#49 Låt oss se sen ;)

Ska åka och jobba!

Jenny

JMax
0

Mitt i vår oerhörda sorg efter Tuppe så gluffsar du i dig en kycklinggryta!!!Förvånad

Hehe! Tuppe skulle ju ändå ha avlivats eftersom han blev lite folkilsken men vi hade tänkt oss nån annan metod än räv…

Emelie-G
0

plågas av träningsverk haha.. i torsdags red jag och var ute och sprang, igår stod jag i tre timmar och hoppade i två under Håkan Hellström-konserten, och idag har jag ridit två hästar och vart ute och sprungit.. men men snart är kondisen på topp förhoppningsvis =)

Fiona
0

#51 Hihi så det kan bli ;) (A) haha folkilskna tuppar har jag bad memorise från när jag var liten xD

Jenny

Buffaomini
0

nu ska jag vila framför teven. är så öm i fötterna.
övervägde godis men behovet var inte såå stort.

Fiona
0

nu ska jag sova, natti!

Jenny

Katter3
0

Försöker få klart mina två tyskuppgifter som skulle vara klara i torsdags. Men jag är dålig på tyska, så det går inget vidare…

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

JMax
0

Är på jobbet. Känner mig lite snuvvig så jag tycker synd om mig själv för säkerhetsskull…

Katter3
0

Har inte kommit någon vart med tyskan. Det finns ju så mycket roligare saker att göra…

Har bara en sak till som jag måste fixa på min nya hemsidelayout, sedan är den klar. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

Letar efter någon rolig körövning man kan göra med hästen Obestämd

Jenny

Fiona
0

Men herregud nu måste jag f något gjort, det r ju skit fint väder ute då ska man inte sitta här!!!! Ses i kväll!!!!!

Jenny

Anna
0

Kom nyss hem från stallet, moppade ut till min kompis häst och tog av honom täcket (har honom på helgerna när hon är hemma från internatet på skolan). Nu är jag trött och har ont i halsen :(

annaattlid.se

Buffaomini
0

läst en del om etik och väntar på sambon ska komma hem

Fiona
0

kollar runt lite

Jenny

Katter3
0

Har lite panik eftersom jag inte kommer någon vart med tyskan!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#64 Tyska är tråkigt ;)

Läser lite bloggar

Jenny

Fiona
0

Ska ut och fixa lite i stallet, borde kanske tända i pannan först så att jag kan duscha ivkäll Obestämd

Jenny

Katter3
0

#65 Jotack! Önskar jag slapp, det är det ämnet jag hatar mest i stort sett. Och jag har inte gjort någonting idag… Jag får bereda mig på en rejäl utskällning imorgon. :/

Ska duscha.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#67 Jag vet hur det är, plågade mig igenom varenda lektion i 9an …

Nu ska jag ut i stallet och göra iorning och sen försöka hitta hästrana i mörkret

Jenny

Anna
0

Blev nyss väldigt glad då jag kom på att vi börjar 9 på måndagar och inte 8.15, woho! Skrattande

annaattlid.se

Katter3
0

Ska göra mig i ordning inför sängen.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

Tittar runt lite

Jenny

JMax
0

Ska ta med bebisen o skutta i säng.

Har kollat på komissarien o havet o stört mig på att den var lika dubbad i dag som förra gången o att storyn inte är samma som i böckerna. Böckerna är riktigt bra.

Har klippt gräsmattan i dag med o känner mig lite sliten, det var djungelvarning så jag fick släpa runt gräsklipparen…

Emelie-G
0

Tror jag ska städa mitt rum, har hittat en snygg klocka som jag ska försöka övertala mamma att köpa till mig och det blir nog lättare med nystädat rum.. Oskyldig

Fiona
0

Får smått ryck på mig själv, ska ut och skritta pållarna nu!

Jenny

ChristineL
0

Hemkommen från jobbet med ömma fötter

Fiona
0

ska ringa några samtal

Jenny

Katter3
0

Bara sitter här vid datorn.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

Läser lite bloggar, borde plugga matte Obestämd Blåser det mycket hos er förresten? Det har börjar blåsa som bara den här nu!!

Jenny

Fiona
0

Sitter och kollar på denna video, man blir väldigt rörd :(

Jenny

Katter3
0

#78 Det blåste rätt rejält när jag var ute för ca två timmar sen.

Ska sooova!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

Hrregud det blåser som bara den här :O

Nu ska jag sova

Jenny

Fiona
0

Är irriterad, bredbandet funkar inte som det ska så nätet segar något frukatsnvärt, msn funkar inte och inte ebuddy heller. Så försöker någon skriva till mig så vet ni varför jag inte svarar. Försöker för övrigt få något gjort, funkar inte så bra :P

Jenny

Katter3
0

Jag måste göra klart ute vid kaninburarna, men det satt ju världens största (och äckligaste) spindel på halmsäcken så jag vågar inte ta i säcken nu. Pappa får hjälpa mig! Oskyldig

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#83 Jag hatar spindlar :O Så äckliga!!!!

Gör klart en mattediagnos och ska snart packa, i morgon bär det av mot Småland :)

Jenny

Katter3
0

#84 Jag vågade ta i säcken, men jag rullade runt den på golvet först så att det var säkert att den var borta. ;)

Jag är trött och seg…

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#85 Hihi ;)

Nu ska jag gå ut och mocka, tjihoooo

Jenny

Katter3
0

Ska läsa, har påbörjat en ny bok.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

håller på att packa upp, har vart på marsvinsutställning i Småland och är helt slut!!

Jenny

Katter3
0

#88 Ställde du ut något marsvin? :)
Jag får känslan av att det bara är vi två som skriver i den här tråden. Förvånad

Jag ska pilla med en grej till hemsidan.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Tindrar
0

Gör istortsett ingenting, men snart ska jag äta lunch och mata grisar(marsvin:P).

Katter3
0

Försöker skriva på ett fördjupningsarbete som ska vara inlämnat imorgon. Har skrivit fyra meningar kanske… Jag orkar verkligen inte! Rynkar på näsan

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Emelie-G
0

Mår illa… har klämt i mig en hel pizza, lite för mäktigt för min lilla magsäck :p

JMax
0

Uppdaterar mig!! Har varit datalös i flera dagar!

Katter3
0

Ska sova!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#89 Japp det gjorde jag, båda mina :) Haha jag känner också det men nu kom det två till ;)

Ska gå ur och ta in pållarna, om jag hittar dem Obestämd

Jenny

JMax
0

Har haft strömavbrott tills nu så jag är på ganska dåligt humör…

Katter3
0

#95 Hur gick det då? :)

Jag ska göra matte och lite no om jag hinner. Sen måste jag ta in kaninerna, äta och åka till ridskolan.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jojaton
0

Musikar, msnar och letar skor (AAA) ska nog gå och lägga mig idag så att jag itne försover mig i trekvart som jag gjorde i morse (ooooups!)

Johanna - Instagram

JMax
0

Kom precis innanför dörren.

Fixar lite mat sen blir det att ta igen all förlorad datatid iom trasig dator o strömavbrott…

Fiona
0

#97 I rasklassen kom den ena 3/5, dock så tävlade alla åldrar mot varandra i den klassen då dom är så få så om vuxna & färdigutveckalde djuren placeras oftast bäst (min är bara 6 mån). Men hon fick bara bra kritik :) I PETklassen blev hon 2/5 & fick silverkort :D Med bara bra kritk där med. Min andra hona kom 2/4 med bra kritik. Det är bara ettorna i varje klass som går till final men jag är nöjd ändå :)

Försöker förstå mig på facebook

Jenny

Katter3
0

#100 Vad härligt att det gick bra! :)

Borde plugga NO. Prov imorgon… Har inte börjat träna än, host…

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#101 Japp :) Hihi heja på med plugget!

Kikar runt lite, men borde göra andra saker

Jenny

Katter3
0

#102 Det går inget vidare! Tyst Ska läsa så mycket jag orkar i boken och kolla igenom alla stenciler. Blä!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#103 Usch då låter inte kul!! Jag borde också plugga men det är ju så tråkigt Tyst

Ska gå ut och ta in ena pållen!Bzz kallt som bara den är det ju

Jenny

Katter3
0

#103 Tråkigt är milt sagt! Flört

Ska krypa ner i sängen och plugga.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

JMax
0

Surar…Ska det vara så svårt att få ha en dator o bredband som funkar HELA tiden???

Fiona
0

#106 Hoppas det funkar som det ska snart!!

Ska snart krypa i säng

Jenny

Fiona
0

Pluggar lite inför eng. provet i mogno & väntar på att kladdkakan ska bli klar så att jag kan sova!

Jenny

Emelie-G
0

Dricker te :p borde plugga in centerpartiets åsikter inför en valdebatt imon och översätta och tolka fransk poesi, men det känns lite för ansträngande..

Fiona
0

#109 Låter inte allt för kul ;)

Jenny

JMax
0

Ska försöka få oss alla in till stan…

Har tandvärk med men jag vet inte om det är hål eller inflammerat tandkött, hoppas på det sita. Har aldrig haft hål så jag vet inte hur det ska kännas på riktigt lixom…

Anna
0

Sitter hos min syster och väntar på att få skjuts hem av hennes kille, är hungrig och trött ;)

annaattlid.se

Fiona
0

Är glad!! Skickade in ett CV till Coop i våras om sommarjobb men dm hörde inte av sig. Idag ringde dom därifrån och frågade om jag ville komma på intervju för helg & kväll jobb, toppen :D Jag har dåligt med pengar så de kan ju inte bli bättre! Hur jag ska hinna med två jobb + två hästar är en annan femma Rynkar på näsan

Jenny

Katter3
0

#113 Hoppas det ordnar sig!

Har varit och ridit Julius så nu gör jag ingenting.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#114 Ja på ett eller annat sätt gör det väl detObestämd Men om det blir bra får vi se!

Jenny

JMax
0

#115 Grattis!! Va roligt!!

JMax
0

Ska packa åt dottern och åt mig o lilleman samt stryka det som ska med men jag har visst fastnat framför dator/tv…

Vi ska på bröllopsfest i morgon lilleman o jag o dottern ska till barnvakt.

Katter3
0

Lyssnar på musik och funderar lite.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

JMax
0

Ska ner o hämta upp en maskin tvätt som ska hängas sen packa lite till o sen skutt i säng. Kanske kolla hur det går i Idol först.

JMax
0

Vart o fått en skoj uppsättning i håret inför kvällens bröllopsfest. Givetvis ösregnade det när jag skulle till bilen men jag tror att det går att fixa med lite spray sen.

Allt har gått fel hittills…försov oss, trodde jag glömt strykjärnet i så jag fick åka å kolla, strykjärnet började läcka vatten över min blus och gjorde fläckar så att jag inte kan ha den i kväll, när jag fixade håret satt lilleman i mitt knä o bajsade ner sig…dagen har ju inte direkt börjat på bästa sätt…

JMax
0

Nä det går inte så bra i dag…sitter ju på jobbet nu, ska göra mig i ordning o så här det sista. Nyss larmades det på nånstans fast inte här utan på någon av de andra enheterna i huset och när jag ska försöka stänga av så går inte det…Massa strul o tjaffs o ringa runt o försöka fixa det medans det tjuter o lilleman vaknar…nu är det tyst iaf men jag är helt uppe i varv kan jag lova…

JMax
0

Undrar hur denna dag kommer att sluta…

Eftersom denna del tydligen sitter i hop med banken kom det ut väktare ändå. Jag var på toa med lilleman, precis klar tack o lov… hör att dörren öppnas och tar mig ut snabbt o graciöst o skrämmer ju vakten som ryter: Lägg ner…eehh…ungen? Nä du kan hålla kvar den förresten…Sen fick vi diskutera lite o nu  åker jag till festen o gör mig klar det sista där. Vågar inte vara kvar här o inte vara ensam längre, vem vet vad mer konstigt som kan hända…

Fiona
0

Men herregud Johanna vad händer ? :O xD

Jag sitter och fryser, förbaskade pissväder!!!!

Jenny

Fiona
0

Dricker yougurt, ska snart åka och hämta en häst

Jenny

Katter3
0

#122 Vilken dag du har haft!

Måste göra några uppgifter i matte, men vet inte hur jag ska räkna ut dem. Obestämd

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

JMax
0

Jag kan nu lugna er med att resten av gårdagen för flöt utan problem! Den blev riktigt trevlig faktiskt!

I dag har jag hämtat dottern hos dagmamman, stylat henne inför kalas, åkt in till stan o hjälpt till att städa efter festen o tiggt till mig rester sen dumpat dottern på kalas, handlat o nu ska jag ta det lungt innan dottern ska hämtas igen om en stund.

Finns en ryslig massa att städa nu men det lär ju ligga kvar lixom…

Emelie-G
0

äter bulldeg… kanelbullens dag ska firas ytterst seriöst =)

Katter3
0

Försöker fixa till hemsidan, men ingenting funkar som jag vill. :(

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

Är trött på allt & alla , inklusove min svbok som jag ska ha läst klart tills i morgon på 136 sidor. Jag har inte börjat än…..

Jenny

Emelie-G
0

Bestämde mig precis för att ta en långhelg och skippa skolan imorgon, har bara två lektioner varav den ena är gympa som jag ändå inte tänkt gå på eftersom jag är förkyld. Den andra är engelska och jag har inte gjort läxan så…. :p

Fiona
0

#130 Gud vad skönt!

Borde gå ut och mtionera någon häst men min motivation är B O R T B L Å S T

Jenny

Katter3
0

#131 Det är så jobbigt när all motivation bara fösvinner!

Tar det lugnt en liten stund. Ska till ridskolan om en timme ungefär, det är teori. Tråkigt!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Fiona
0

#132 Ja jag vet inte vad jag ska göra :(

Försler få något gjort här inne i stället men de går inget vidare de heller

Jenny

Emelie-G
0

är glaaaaaaad, nyss hemkommen från fotbollsderby mellan ifk-gais som slutade 2-1 till ifk efter ett mål i den sista tilläggsminuten Skrattande

JMax
0

Tycker synd om mig själv fast jag har glömt bort varför…

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer