Lypsyl hjälp!
Jag måste ha ett ny lypsyl för mina läppar har blivit jättetorra! Men jag behöver lite förslag på ett billigt och bra, inte Aco eller försvarets hudsalva för det kliade jätte mycket ;) Är smacker bra, eller hjälper det inte?

Är de jättetorra o fnaskiga tycker jag att idominsalva är jättebra, den finns ju i lypylförpackning nu med. Inte för mycket bara då blir läpparna kritvita ;o) Annars brukar jag använda niveas tror jag det är, ett stift med rosa förpackning.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#1 Tackar, funderade faktiskt lite på Nivea.
Säger som #3, Rosebuds lipbalm är jättebra!

Testa att göra en hemmakur tills du köpt ett lipsyl! Börja med att skrubba läpparna med en tandborste (torr) för att få bort alla flagor och sov sedan med ett lager honung på läpparna =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#5 Tack för tipset! :)

Närt jag blir så torr på hösten har jag ett tjockt lager Idomin på natten
Funkar superbra 

Jag använder ett lypsyl som heter "lypsyl" med blå text :) Funkar bra tycker jag,kanske får ta någon gång om dagen men annars super! :P

Använder samma som #8. Älskar Lypsyl-lukten
.
Jag gillar inte alls Lypsyl-lypsylet, tycker att det bara torkar ut läpparna :p Jag gillar Rosebud som #3 nämner men också Oliv Naturells läppbalsam :)

Hehe! Såg att jag i #1 skrivit fnaskiga!! Porrläppar hihi! Menade så klart fnasiga.
Visste inte ens att Lypsyl-lypsylet det blåvita fanns kvar, inte sett det på hur många år som helst.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#11 Fnaskiga läppar, hahahahaha
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Använder också Lypsyl-lypsylet :) Funkar prima.