Modell = glamoröst?
Vet ju att det finns några medlemmar här inne på iFokus som brukar modella. Finns ju säkert många här som modellar som ingen annan vet om.
Brukar du stå modell? Visa bilder :)
Vad tycker du om modell som yrke eller hobby, är det glamoröst eller något mer åt det negativa hållet?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag har bara gjort en plåtning med en kompis på skoj och det var just det, skoj. Skulle gärna bli fotad på riktigt och testa men vet inte riktigt hur det skulle gå till 
Slänger med två bilder :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

en till!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#1 + #2: Åh, vilka snygga bilder!! :D Jag tycker absolut du ska ta bilder med några riktiga fotografer, det är jätteroligt.
Jag tror generellt att det är roligare att vara modell som hobby, utan att jobba med det. Jobbar man med det blir man mer kritiskt granskad och viktproblem och ideal kommer upp. Har man det som hobby kan man bara ha skitkul när man vill :)
Kan slänga in några bilder också..
Tagen av Hobbe (ragundafotograferna.se)

#3,4,5 Dina var också asläckra! Snygga poser :)
Jenny
#6: Hehe, tack. Har många fler, men man vill ju inte spamma tråden ;) Men vill du fota dig så kontakta en fotograf! Var bor du? Jag har varit i kontakt med 7 olika fotografer (men träffar nya lite hela tiden) och haft kanske 11 sessioner, bor du i Stockholm kan du ju PMa mig så kan jag rekommendera några :)

#7 Lite utanför Falköping, närmsta storstaden är Göterborg (tar en timme med tåg). Har du vart på sådana plåtningar som kostar? Vet att några kompisar har vart iväg och det kostar 1500-2000 spänn! Slänger iväg ett PM :)
Jenny

Skojade bara, slänger inte iväg ett PM! Läste en gång till och såg att det stod "bor du i stockholm" ;)
Jenny

#11 Tack, dina var också jätte snygga 
Jenny
#10: Har du sminkat dig själv? :D
#11: LOVE it, men önskar att paraplyet hade varit med hela. En sån där session med fotograf vore ju skitkul att köra :) Jättesöt.
Jag gillar den här bilden också, även den tagen av Hobbe! Tagen på en skolgård mitt i natten :P
#14: Snygg! Din pappa verkar vara bra på att fotografera!

Läcker båda två 
Sänger in en till på mig
Jenny

sen några andra, men inga roliga sådär ;) Men jag har planerat in lite andra roliga saker i höst :)