Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 1847 ggr
HannaT
0

Naglar i höst

Hur kommer ni fixa naglarna i höst? Långa, korta? Vilka färger?

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Emelie-G
0

Jag har gett upp det där med långa naglar, så det blir nog korta :p Är grymt sugen att fixa dom på salong, men iom att jag är i stallet ganska mycket kommer dom nog ryka ganska fort isf :p Färger har jag inte bestämt än.

Fiona
0

Jag varierar mellan långa & korta, går en av så ryker alla. Jag gillar färger som ger snygga kontraster till höstmörkret, lite inspiration kan man få här :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

elyse
0

Jag har relativt korta, vill inte råka riva barn på förskolan. De kommer att målas svarta, lila eller i metallic-färger i höst/vinter.

JMax
0

Jag klippte av mina häromdagen men annars kommer jag köra på långa naturella, ev lite lack ibland. Kommer börja fixa dem igen sen när jag jobbar.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

HannaT
0

Jag har just börjat jobba på äldreboende och måste ha korta naglar, vilket känns lite trist. När det kommer till färger så väljer jag (som vanligt) på svart, klarrött och mörkrött.

Faidra
0

Mina är ganska långa, och jag ääälskar starka färger, som neonrosa, starka lila färger och så.

Fiona
0

Jätte snyggt att göra så här tycker jag, men vågar man tro ?!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

#7 Det var snyggt! Det vågar du absolut! Tom jag kanske hakar på…!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

#7 Jättesnyggt ju, ska helt klart testa det! =)

Fiona
0

#8 & 9 , visst är det snyggt Glad Gäller bara att hitta färger som matchar, hennes var jätte snygga men får se vad jag kan rota fram här hemma Obestämd

Jenny

olympiathurfjell
0

Jag kör halvlånga och fortsätter med mina älskade rosa lack ?

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

ciss
0

Jag har ca 30 rosa lack i olika nyanser så det är klart att jag kör på rosa ;) Annars så rött, lila och svart.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Fiona
0

#12 Det var inte dåligt du :O

Jenny

HannaT
0

#12 Lila är snyggt! Skrattande

Tindrar
0

Kör på svart, rött och kanske lite rosa ibland. Fast måste isåfall köpa lite snyggare rosa nyanser.