Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 1043 ggr
Emelie-G
0

OT: Idol 09

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon mer än jag som såg idolauditionen igår och fortfarande sitter och garvar åt dessa grabbarna? Flört

JMax
0

Haha!! Ja de var bra!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

thilda-
0

hahahaha de där såg jag med ;D haha fan dom va ju bäst ;D

Emelie-G
0

haha jag gick verkligen på det också, tänkte sicka jäkla geeks med guitar hero-gitarr och allt.. och sen när han sprang in i dörren och tappade glasögonen visste jag nästan inte om jag skulle skratta eller gråta, fast det blev det förstnämnda ;)

ElinH
0

Haha jaa de var ju jättebra ju xD
Men man förstod ju redan från början att det var skådespel, men väldigt bra skådespel :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Katter3
0

Det där var bara helt sjukt. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

marika-J
0

haha jag tyckte juryn var låte hårda mot dem och skrattade, det vet man ju själv om man är nervös inför ett uppträdande eller liknande att det är inte så roligt om man blir utskrattad, så jag gick helt klart på det! Tungan ute Men mkt duktiga skådespelare Skrattande

Fiona
0

Haha jag såg inte det igår :( Men gud vilka bra skådespelare dem var Skrattande Riktigt bra gjort!!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Belindaa
0

Haha, måste erkänna att killarna var galet bra!
"aa jag tyckte jag var så bra på Guitarr Hero så jag tog en sån gitarr istället" HAHA!

JMax
0

Aaw, såg lilla gubben med glasögon o toffs i nacken nu…Han kunde inte riktigt ta ett nej…

[Caifeen]
0

Hahahahha, jag trodde dom var seriösa, xD hahahahahhahha

[BonnieL]
0

#9 Haha, han blev skitsur! Skrattande 

Jag tyckte killarna var skitbra, jag gick på det i början, sen när han kom med giutarhero-gitarren tvekade jag lite, men sen när han med röd hatt bara; Vad menar du? Jag bara Shit! Förvånad

Fiona
0

#9 HAHAHA "Jag tar inte ett nej" HAAHHAH

någon som var fruktanvärt bra i dag var den sista tjejen (hon med "håret", 16 år) villken röst alltså, helt sanlöstTyst

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

#12 Ja hon var ruskigt duktig!!

Jojaton
0

Riktigt kul, de var riktigt duktiga skådespelare!

Men Calle kommer vara min favorit genom hela programmet gissar jag, vilken röst!! Och dessutom kommer han från en stad som ligger 3 mil härifrån, och som jag går i skolan i =D

Johanna - Instagram

[BonnieL]
0

#14 Håller med, min stad (Y)

Tindrar
0

Tycker Mariette (hette hon så?) har jättefin röst men hon kan ju redan sjunga och har redan album, så hon behöver inte lära sig så mycket:P

hannabrink
0

Gud va jag gick på de första gången jag såg det, haha :D

Belindaa
0

Min favorit är i alla fall Jon Sindenius :)

[BonnieL]
0

Mina favoriter är Calle, Jon, Mariette och "hon med flätorna" :D

ChristineL
0

jag kollar inte på idol, men jäklar vad skraj jag blev i början, jag tyckte så synd om dom!

Faidra
0

Asså shit, jag doooog xD

Eklang
0

HAHAHA gud så roliga de var. Min favorit är Calle :') men man får ta och kolla in fler folk nu vid 8a ikväll då :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Fiona
0

De går väl inget ikväll? :P

Jenny