Få mörkbrunt hår ljusare..
Va till frisören och tonade håret och det blev jätte mörkt, nästan svart. Hon sa att hon tog en mörkare färg så jag kunde tvätta ur de.. och jag hade jätte ljust nästan platina blont innan så innan hon hade i den mörka färgen så hade hon i rött och jag tycker att man ser lite av den röda färgen speciellt utomhus och när jag står under en lampa..
Känner mig inte nöjd längre och undrar om jag kan köpa vanlig hårfärg i en ljusare nyans i affären? går det när jag har toning nu?
Sen så undrar jag hur det skulle bli om jag inte färgar det, när jag har tvättat ur toningen, blir mitt hår rött då eller?? :S Vill inte ha rött :(
Tvätta håret ett par grr så ska du se att nyansen blir ljusare.

Om du är jätte missnöjd så gå och klaga pch be henne göra om det :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

köp kamomill shampo, de finns på hälokost. Jag tonade också mitt hår och de blev verkligen kolsvart! inte fint på mig! Jag gick och köpte mig kamomill shampo och har tvättat med det ungefär 5 ggr och jag är redan ljusbrun (Y)
de shampot är göör bra! kostar bara 40 spänn också, och de sliter inte alls på håret!! Jag hade i de i ca: 20 -30 min första gången. och sen ungefär 30-10 sekunder de andra tvättarna, (egentligen ska de verka längre, men lat som jag är, okar jag inte vänta)
#1 Jo tvättade det nyss och vattnet blev typ brunt när jag skölde ut schampot..
#2 nä vill inte gå och klaga är för feg :P
#3 oj, 20-30 min är länge :P men tänk om mitt hår blir mera rött istället då? du har ingen bild på hur håret såg ut innan och efter 5 ggr?

#4 Det är värt att klaga annars, min kompis gjorde det efter en vecka eller något för att hon blev så missnöjd och dom gjorde om det och det blev super :) Be mammsen eller ngt annars ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#4 bra tips, ska nog tvinga me mamma dit då :D

#6 Ja gör det 
Jenny
Eftersom att det är toning så går det ju ur, så logiskt sett ljusnar håret allt eftersom du tvättar. Däremot har jag aldrig tonat så jag vet inte huruvida färgen kan sätta sig om man har varit jätteljushårig och får det rätt mörkt, beror väl lite på vilken kvalitét på håret man har, antar jag.

#4, nä de blir inte rött. Mitt var ju helt kolsvart, och efter ca 5 ggr, så blev de typ ljus brunt, och de var väldigt mycket rött i mitt hår kan jag lova dig! men jag är gör nöjd med det nu.
Men jag hade inte i shampot så länge, hade bara i de i ca 5min varje gång. :) Är super bra, och de kostar ca 45 :- på hälsokost. :)
Ska se om ja hittar någon bild, annars får jag ta kort på håret som ja har de nu. Men tänk dig att mitt hår var KOLSVART med eldröda slingor! och nu är de ljusbrunt :D