Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 3259 ggr
Emelie-G
0

SÄLJES: märkesplagg + stövlar

Har höstrensat garderoben och säljer nu märkesplagg från Ralph Lauren, Lacoste, Svea och Wesc i stl XS-M. Säljer även två par stövlar i stl 38 & 39 använda en säsong, varav ena paret är tillverkade i Italien. Allt är i jättefint skick och givetvis original!

Annonser med bilder finns på blocket;

länk till annonsen med tröjor och tunika: http://www.blocket.se/goteborg/Markesklader_Lacoste_Svea_Ralph_Lauren_Wesc_23450649.htm?ca=15&w=1

länk till annonsen med stövlarna: http://www.blocket.se/goteborg/Fina_stovlar_stl_38___39_23450679.htm?ca=15&w=1

Allt är i fint skick och givetvis original!

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger även upp kläderna här;

Söt tröja från Lacoste, nypris ca 1000:-. Är ganska liten i storleken, står stl 38 på lappen i nacken men jag tycker mer att den motsvarar XS.

pris: 400:-

Emelie-G
0

Kabelstickad tröja från Ralph Lauren i en härlig blå färg. Stl XL i barnstorlek vilket motsvarar S/M i damstorlek. Köpt på Nallen i Göteborg, nypris 1000:-. Är i jättefint skick!

pris: 500:-

Emelie-G
0

Söt grå tunika från Svea. Köpt hos Sveabutiken i Göteborg för 600:-. Stl S men den är ganska rymlig så den passar nog även M.

pris: 300:-

Emelie-G
0

Mysig rosa huvtröja från Wesc som knappt är använd. Stl XS, nypris 600:-.

pris: 300:-

Emelie-G
0

till vänster: Jättesnygga höga stövlar med smala skaft tillverkade i Italien. Köpta hos Ask (www.ask.se) i Göteborg förra hösten, är i jättefint skick och nyklackade. Dragkedja hela vägen på insidan av stövlarna. Nypris 2100:-, kvitto finns kvar.
pris: 1 000:-

till höger: Lägre stövlar köpta hos Scorett hösten 07. Dragkedja hela vägen på insidan. Endast använda en säsong, nypris 1000:-.
400:-

bea28
0

Wow , vilka snygg,snygga stövlar! =D mina drömstövlar typ (A) hur ser foten ut? är den bred eller smal? :)

Emelie-G
0

#6 Vilket av paren menar du? ;) Skulle nog säga att foten på båda paren är ganska normal, varken bred eller smal. Kanske ska tillägga att de vänstra är nyklackade, och de har även ganska smala skaft.

Båda paren har dragkedja längs hela insidan så de är lätta att ta på och av.

Fiona
0

Ååh tröjan i 4 ser go ut =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Emelie-G
0

#8 Det är den.. haha Oskyldig

Fiona
0

Synd att jag inte har 300 att lägga på en tröja ><

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

#10 Barn/studiebidraget kommer om två veckor… ;) Oskyldig

Fiona
0

#11 Varenda krona ska gå till en sadel till ena pållen Tyst

Jenny

Emelie-G
0

Rid barbacka:) hmm, jag kanske borde bli jobbig telefonförsäljare haha ;)

Fiona
0

Hihi nja jag tror jag prioriterar sadeln ;)

Jenny