Telefonpanik
Jag måste ha en ny telefon då den jag har är helt paj men vad ska jag ha?? Det finns ju miljontals telefoner att välja på…
Den får inte vara för dyr, 5500:- för en Samsung Jet känns lite väl mycket fast det var en himla rolig telefon…Har haft en Samsung Touchwiz men den fick jag sälja för den funkade inte med mina naglar men de nyaste touchtelefonerna ska vara ännu känsligare så de ska tydligen gå. Nokia är en favorit annars.
Någon som har några bra tips??
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

vad är du ute efter? en kamera- musik- datatelefon?
de mesta mobiltillverkar riktar ju in sig på en sak. bestäm det först så sorterar du bort många…

Det måste vara hyffsat bra kamera, gärna så man kan lyssna på musik o inte alltför stenålderslik. Jag gillar slide telefoner o hatar vik telefoner…
Jag har en Sony Ericsson W890i den har jättebra kamera (3.2 mega pixlar) och hyffsat bra ljud. Tyvärr vet jag inte vad den kostar men det borde finnnas på bla telenor :)
har samma som #3 som funkar riktigt bra och som jag gillar! tyvärr råkade jag tvätta den i tvättmaskinen så ljudet förstördes på det men den är inne på lagning ;) men innan det var sen super!
Om du vill ha en mobil med en hyffsad kamera, tänk på att köp en telefon med blixt. Det gjorde inte jag och det blir ju inga bra bilder då det är lite mörkt :(
Köp inte en Sony Ericson, dom laggar 24/7. Iaf min och dom jag känner som har den. Jag tycker Samsung är bra. Har också haft en LG som jag älskade. ?
#24 Jag har en Sony Ericsson och den har inte bråkat nåt ALLS! Är så glad över den
Har haft den sen november förra året.

Mvh Stephanie 

Min Sony Ericsson fungerar också finfint trots att den är ca 2 och ½ år gammal. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Modell, bild?
Jag har en SE W595, förmodligen inte tillräckligt avancerad för din del 

Mvh Stephanie 

#12 Samma här men den har utgått.
Den jag länkade till i #11 tycker jag verkar som en mobil för dig. Du gillar slide, den har bra kamera en walkman vilket betyder att den spelar musik bra och inte alls stenåldrig ;)

Jag har en LG KU990 och den har en 5 megapixels kamera, kameran är det jag verkligen gillar på den! Bra att lyssna på musik är den också. Den är också relativt billig, 2000 kr.
Kan du lägga 5500 kr på en mobil så kan du iprincip välja vilken som helst. Och då kan du få en bra mobil med 8 megapixel kamera. Och isåfall kanske fundera på den HÄR.
Men ja, du kan lägga 2-3 tusen på en mobil och ändå få en relativt hyffsad mobil, men det beror också på HUR bra mobil du vill ha :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Ericssons w995 o Samsung Jet är ju de jag gillar mest men liiiiiiite dyra…
Vet inte om det är så intelligent att ta de på avbetalning nu när jag är föräldraledig…
Jag har alltid velat haft en sådan som #3 men jag har en Sony ericsson k770i, en brun.
jag har en sony ericsson G900, haft den snart i ett år och är supernöjd. Ett tips är att gå in på deras hemsida och fylla i de funktioner du vill ha och sedan får du upp ett antal förslag på lämpliga telefoner. En funktion som jag tycker bäst om med min är post it funktionen. Men den har allt jag behöver i övrigt så jag är mycket nöjd.
#17 Men ååh jag vill också ha en G900 :D
Vad kul du gillade den. Har precis satt i ett 8GB minneskort så nu kan man fylla dem med mycket. Vet att det kommer en telefon med 10 megapixel här i höst, men det beror på vad du har för behov. Men är nöjd med mångsidigheten i min.

Åh, jag tycker LG KU990 ser jättefin ut och bra pris. Men jag har hört att LG´s telefoner inte håller så bra. Någon som vet?
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

#20 Min telefon har hållit jättebra (jag har e LG KU990). Jag har tappat den några gånger och den är fortfaranade hel :) Det enda är väl att kameran som är på framsidan inte fungerar men jag skicka in den snart :)
- Medarbetare på studier.ifokus

En Samsung Ultra Touch blev det till slut. Både touchmeny o tangenter så det funkar perfekt med mina långa naglar!
Superkamera o massa bra saker! Hittills är jag nöjd.

Bra att du hittade en du gillar :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Ja! Å skönt att kunna prata med omvärlden igen!
SonyEricsson K850i
Bra kamera!
Sköna knappar att skriva med
Lampa (alltid praktisk)
Går bra att lyssna på musik
Ingen joystick som pajjar
Istället för meny, välj och tillbaka knapparna är det sensorer (typ touch knappar) och med dessa blir de aldrig slöa eller utnötta^^
Jag har denna och är übernöjd!
Hakuna matata!