Favorit till naglarna?
Ja, vad är jusst eran favvorit till naglarna? :D
jag har då min sak som liknar en film men har fyra sidor som man tar steg för steg, och efter man använt steg 4 så blir naglarna super glansiga! och man behöver inte använda något nagelack :O älskar den då jag inte använder nagelack :P
Just nu ett ljusrosa nagellack från Depend, underbar färg till brännan för en tjuga =)

Nu fick jag lite dåligt samvete för jag borde sköta naglarna bättre, har ju faktiskt riktigt snygga egentligen
Men en favorit nu är en nagelbandscreme från Depend som kostade 25 spänn eller något på Ullared som verkligen är toppen!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Min nagelfil! Klarar inte av att vara utan den.
/Christine

#0 jag tror då att du och jag använder likadana filer
min har också 4 sidor
de blir grymt snygga efteråt.
använder även nagellack, varierar mellan massor av färger, men har genomskinligt först då jag inte vill att nagellacket med färg ska "fastna" om man vill ta bort de sen

älskar värkligen den "Mystiska" nagelfilen :O kan inte fatta hur dom ahr gjort :D
Nagelfilen, kanske. ^^ Nää, men jag har alltid nagellack, min favorit är ett bronsfärgat i en större flaska, köpt på Kicks. Håller hur längre som helst.
Anväder sällan saker på naglarna, men depend har jättehärliga färger, älskade deras knallgula och lysorangea
Annars fungerar ju vanligt genomskinligt, men det är sällan som sagt.
Paulina

skulle vela ha massa lysande nagelack :O men använder inte sånt till naglarna, e ju så jobbigt när man itne har någe att ta bort det me :P

#8 Köp nagellacks borttagning ? ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

jo man funderar på de :O men ära gansak lat och snål när det gäller sånt xD
Jag ääälskar nagellack och varvar mellan rött, rosa, silver, guld och fransk mainikyr. Annars är nagelfilen med en spetsig sak som man kan ta bort smuts med bakom naglarna favoriten.
//Olympia, Sajtvärd på Bloggande iFokus

haha börjar fastna mer och mer för nagellack så den här månaden blir det å handla lite bortagningsmedel och någon fin nagelack ;) helst så att naglarna syns :D

#12 Det är underbart med neonfärger & klara fäger nu på sommaren =)
Jenny

oja :)
Jag är väldigt förtjust i korallfärgade nagellack. Just nu har jag dock ett gammelrosa nagellack på naglarna.

Mvh Stephanie 

oh korallfärgat är skit snyggt ;) även på kläder :D
Lösnaglarna
Nej, men jag vet inte… Lack öht. Rosa helst!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Diamantfilen. Eller heter det så?
Viva La Divas alla underbara färger på nagellacken, har nog nästan allihopa hemma
Det är ju väldigt överkomliga priser som gör mig väldigt lycklig då jag snabbt tröttnar på ett lack…
Om jag använder nagellack så brukar det oftast bli vanligt genomskinligt. Men nu fick jag lust att måla med någon färg som syns mer.
Får leta bland mammas grejer och se om jag hittar något fint.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#18 Upplever du att deras lack är segtorkade? :P
Jenny
#20 Om jag slarvat med att få bort nagellacksborttagningen innan jag målar på, eller om jag målar på lager två för fort efter det första så har jag upplevt att lacken torkar långsamt.
Annars tycker jag att de torkar hyfsat fort =)

#21 Okej, min syster har två gröna därifrån nämligen och dom torkar aldrig 
Jenny
#22 Såvitt jag vet så kan det bero på att man har målat för tjockt, man kan inte sopa på med ett normalt lager med dom nagellacken utan man får verkligen måla lite för att det ska torka, men måla på ett nytt lager typ en dag senare. Håller däremot jättebra om man väl får dit det =)
Annars kanske man har använt nagellacksborttagning, det lägger sig lite som en hinna på nageln och färgen fäster inte. Jag brukar skrubba naglarna efter att jag har använt borttagning och sedan måla när naglarna torkat.

#23 Okej tack för tipset, ska testa att måla på tunnt =)
Jenny
Mitt nyaste nagellack från Isadora, nr 106 Frozty Organza. Jättefin färg, torkar supersnabbt och håller länge.

#25 Kan du visa färgen ? =)
Jenny
Gillar lacken från Depend :) Ska in till stan imorrn och tänkte införskaffa mig deras franska manikyr set!

#28 & 29 Ser jätte fint ut =) Ett av det min syster ha är ljusgrönt och de torkar verkligen aldrig, iförsig så hade jag på ett ganska tjockt lager när ag målade med det 
Jenny
#30 Tack :D Jag hade tänkt köpa det ljusgröna från Viva La Diva en gång, men jag testade det hos min kompis först, och det torkade inte hur länge vi än väntade, så till sist tog jag bort det, haha ;)

Vet faktiskt inte favoriten, för har bara fula färger på nagellack:) Försöker hitta ett snyggt äppelgrönt & turkost nagellack. Ska snart köpa knallrosa, gult & orange från depend snart, men är lite tråkigt att alla har dom så man inte får speciellt udda naglar:/ Kanske glitternagelacket som man kan använda på alla nagellack så det blir lite glittrigt.
min favorit är "Micro cell" från Nail Vital. Det är ett stärkande genomskinligt nagellack som VERKLIGEN fungerar! bara efter att ha tagit på det en gång blir de hårdare, och hjälper även naglarna att växa lite fortare :)

Jag har nästan alltid svart eller rött nagellack.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jag älskar viva la diva nagelacken :D

Gillar nu svart mest:)