vilket märke e din favvo
Louis Voitton
Dior
D o G
Jimmy Choo
Tiffany

D&G

tiffany
Whaat? Använder inte sånna märken så jag vet inte ^^,
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Flummig tråd.
Använder inte märkes kläder.

handlar de om kläder? smink? skor? smycken?
Ingen riktigt formulerad fråga i det hela..

#6, Typ hehe…. Sen bara ett visst antal märken… osv. Bojkotta ^^
HM..haha…nej men det är väl från det märket som det finns flest kläder av i min garderob

inget, för har nog inte "testat" ngt utav de märkerna ….

Jag tycker mkt om D&G, Cheap Monday & Calvin Klein.

Har inte märkekläder. Jag lägger pengarna på kläder med kvalitét istället :D
Replay, Tommy Hilfiger och Ralph Lauren gillar jag mycket, både när det gäller kläder, parfymer, skor osv. Snyggt och bra kvalitet! Fast inget slår H&M och Gina Tricot när man är pank och är i behov av kläder ;)
När det gäller smink har jag inte hittat något favoritmärke, brukar köpa något nytt varje gång.

D o G
acne, lee och topmans line
Lee är mitt favorita märke, på jeans :) Men av dessa märken blir det nog D o G
humm, inget av ovanstående. Högst på min lista ligger Marc jacobs, har visserligen bara ifrån mark by marc jacobs serien men väskan o solglasögonen är jag toppen nöjd med :)
Sen resten på kläder så är det RL o Gant som toppar listorna, tillsammans med H&M, Gina o MQ. Älskar att mixa lite billigare trendsaker med lite dyrare (och förhoppningsvis) bättre kvalitet på de som passar in i en riktig bas garderob :)
Jimmy choo däremot har jag inte myket över för, köpte ett par super fina pumps som jag knappt han sätta på mig innan de gick sönder i sulan och de var otroligt otrevliga när jag skulle reklamera, men så köpte jag dem i paris med och fransmän är ju som de är… som tur var löste det sig tillslut iaf.
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Naomi Campbell på parfymfronten.
Annars sånt som Adidas, Diesel, Cheap Monday. :)
Bryr mig inte vad det är för märke, köper sånt som jag tycker är snyggt helt enkelt. ^^

Märke på vad?
Gillar alla dessa märken, men på olika saker.
Bryr mig den minstra om märken faktiskt, helt ointressant! däremot ska det sitta skönt!

Dior helt klart ;)
jag har massa odd molly kläder, men det blir nog inga nya…vad är det för skit dom håller sig till nu…#16 har du nån bra internetsida att beställa marc jacobs från?
#22 om man inte har möjlighet att ta sig till någon affär så är det nog www.net-a-porter.com som är min favorit. men jag försöker handla när jag kan göra det i butik, jag gillar att kunna fråga massor om varorna och spec om det är något som kostar lite mera.
Men min senaste marc jacobs kommer iaf från net a porter och jag är super nöjd :) (snabb leverans)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

D&G, Dior, Svea :)
D&G och Luois Vuitton
adidas <33 och svea
Hälsningar Vemsan

Pepe jeans gillar jag väldigt mycker, och även lee-jeans:D Men har inte jättemycket märkeskläder.

Inget av ovanstående märke… Använder inte märkesgrejer så det mesta ur kläd & smnik väg är från HM, Gina, Lindex, Åhlens, Ullared osv
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Marc by Marc Jacobs och Mulberry på väskfronten. Nolita och Odd Molly har generellt väldigt mycket fint, och så älskar jag tunikorna från Rabens Saloner!
Frank Dandy helt klart! alla kläder därifrån är underbara!

På kläder gillar jag ed hardy, cheap monday, adidas, wesc och puma.
Parfym är det puma och adidas mina favoriter. Sen på smink så har jag ingen direkt favorit på märken, provar olika varje gång.
Men det är också olika, jag köper inte bara från dem märkena utan från allt möjligt. Men det är dem märkena som jag skulle kunna lägga lite extra pengar på. Har säkert glömt skriva nått märke också :P
- Medarbetare på studier.ifokus
Filippa K och French Connection, tror jag. Det är stilrena kläder.
Prada D o G Gucci och jimmy choos väskor
Att skriva, är att måla med ord...
medarbetare på Fantasy iFokus

ingen aning. äger inget sånt, bara fejk
svårt att svara på. gilla L V väskor ialf :-)