Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 1158 ggr
cj79
0

OT - vad är det första du gör när du kommer hem?

Ja som sagt, när du kommer hem från jobbet, vad är det första du brukar göra? Själv sätter jag igång datorn. Beroende - nädå ;)

Fiona
0

Jag sommarjobbar ju bara men det första jag gör när jag kommer hem varierar mycket beroende på tid; äter, datorn, hästarna osv. Men ja ställer in moppen då kanske ? ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Stephanie
0

Startar datorn är det första jag gör också Tungan ute Klarar mig inte utan den!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Katter3
0

När jag kommer hem från skolan byter jag nästan alltid om till myskläder och äter. Är väldigt dålig på att äta i skolan tyvärr.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Anna
0

Startar datorn, byter om och tvättar av mig sminket.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MajaaR
0

#3 Haha, samma här!

JMax
0

Springer in o startar datorn!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Stephanie
0

Kan ju tillägga att jag har internet på mobilen, så det är ju det jag roar mig med när jag är på väg hem också! Tungan ute Tyvärr kan jag inte skriva på iFokus då, bara läsa Gråter

cj79
0

#7 hahaha, skönt att höra att det finns fler som är smått beroende av internet Flört

Tina-A
0

Sätter på datorn? Obestämd Själv stänger jag aldrig av den ens! Kanske varannan vecka startar jag om den, men den är aaaalltid på så jag behöver aldrig sätta på den ;)

Men att sätta mig vid datorn gör jag. Annars går jag nog ut med hunden :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stephanie
0

#9 Tyvärr måste jag stänga av den, eller ja, i alla fall till viloläge. Eftersom det är samma dator som jag har med mig i skolan Flört

Brownie
0

Ja,asså käkar något tar upp min kanin o gör läxor elr nåt roligare som umgås med kompisar :P

ChristineL
0

Sätter på datorn. Vad dum man känner sig. Hur beroende kan man bli? :P

Magster
0

Går upp till mitt rum och tvättar av mitt smink tror jag.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Emelie-G
0

tvättar händerna (tvångstanke? :p), fixar käk och kaffe ;)

Buffaomini
0

tar av mig skorna. byter om, matar katterna (om de är dags för mat), sätter på tv eller datorn

cj79
0

#14 Det är väl en bra tvångstanke isåfall! Heja handhygien! Skrattande (yrkesskadad)

elyse
0

Det beror på vilken tid jag kommer hem, men oftast kollar jag postlådan, ser om katterna har mat i sina skålar, ser hur deras kattlådor ser ut… Om min sambo är hemma frågar jag om han har ätit och har han inte det brukar jag laga mat åt oss båda. Under tiden jag lagar mat (oftast sköter den sig själv, blir inget jätteavancerat) brukar jag se på TV och kolla datorn.

[BonnieL]
0

Sätter upp håret, byter om och äter typ ^^ (inte god mat i skolan ;)

olympiathurfjell
0

Bloggnörd som jag är så bloggar jag x)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

Fnyan
0

Först och främst hälsar jag lite på mina kaniner, sen startar jag datan (a) haha ^^

Tindrar
0

Matar svinen:) Ofta är jag med kompisar och annars går runt och gör ingenting eller städar. Sedan datorn.

NettanLindholm
0

beror ofta på vilken tid jag kommer hem men brukar vara rätt sent då jag kvällsfodrar innan, isåfall äter och ngt och sen går jag och lägger mig :)

Jojaton
0

Det första jag gör är nog att hälsa på fågeln, sen byta om och äta :P

Johanna - Instagram

Taci
0

Byter till mjukisar, går ut med hunden :) Om hunden redan är rastad så blir det mest troligt datorn direkt ;P