Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 3266 ggr
JMax
0

Vad sover ni i?

Vad har ni på er när ni sover?

Jag sover oftast i en t-shirt, nu när det är så varmt blir det oftast bara trosor…

Har lite svårt för långa nattlinnen då jag snurrar rätt mycket så de lixom snurrar in mig vilket gör att jag vaknar o tror att de ska ta livet av mig…

Vill ha svalt när jag sover så pyjamas känns för påklätt.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Maninerna
0

morfars gigantiaska tröja han fick fast det blev så att jag använde den som nattlinne och ett par trosor.

Fiona
0

nudar oftast annars trosor, är allergisk mot värme när jag sover så föredrar så lite som möjligt ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Katter3
0

I trosor bara. I enstaka fall med ett gammalt linne som är så skönt.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Stephanie
0

Helst inget alls, men annars trosor och stor t-shirt

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

cj79
0

oftast inget alls, men är det kallt så har jag nån mysig pyjamas att ta till :)

JMax
0

Tycker jag att det är kallt kan jag sova i trosor o stora raggsockar…Nej, jag har aldrig varit riktigt normal…Tungan ute

ChristineL
0

Trosor eller ingenting alls

Belindaa
0

Trosor only, nästan jämt! ibland någon stor t-shirt, men tycker mest alla pyjamasar och så snurrar sig runt kroppen och blir osköna.

gullenos
0

Rosa Ralph Lauren byxor och en I <3 AIK tröja, (;

Tisdus
0

Enbart trosor. Förr sov jag i pyjamasar men när man väl har tagit av sig dem känner man sig så.. fri! :P

Musiken
0

sover naken. Vill ha det svaaaaalt (fonstret maste vara oppet aven pa vintern). Klader kanns for "instangt" ocksa, kan inte slappna av riktigt.

Brownie
0

trosor elr en mega tröja i typ XL xP

elyse
0

Det beror på årstiden. vår-sommar-höst har jag inget alls. På vintern brukar det bli boxershorts och ett linne. Pyjamasbyxor om det är väldigt kallt.

flisan708
0

Vad jag sover i är lite årstids betingat…. på sommar, vår -  ibland naken, pyjamas med korta med, kort nattlinne, trosor, linne. Höst - vinter - pyjamas med långa ben eller korta ben, natt linne. linne eller naken. Allt beror väl på hur varmt man har inne. Oftast något på.

LinnB
0

Naked eller i trosor och pojkväns t-shirt.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Ellenfyrkant
0

trosor och nattlinne

Mvh Ellenfyrkant

Tina-A
0

Sover alla här inne utan bh?

Jag sover nästan alltid i trosor + bh, eller trosor + bh + linne.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Fiona
0

#17 Usch då jag hatar att sova i BH , så himla obekvämt Tungan ute

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tina-A
0

#18: Va? :P Jag tycker det är skönt. Känns ju ingenting, och så är dom på plats!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Musiken
0

Skulle aldrig kunna sova i bh! Jobbigt nog att behova ha en pa dagen :P

Fiona
0

#19 Haha nej usch då! Jag tycker det är så skönt att slippa ^^

Jenny

Stephanie
0

#19 Har inte tillräckligt stora boobs för att behöva "hålla dem på plats" Tungan ute Så nej, jag sover aldrig med bh.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Mizza
0

förut sov jag med bh när jag var vid 14 års åldern, men nu tkr jag bara den är obekväm, så sover med tshirt oftast och trosor :)

vornanen
0

Det blir oftast i trosor, är det lite kyligt i rummet gärna med tisha på.. ev raggsockor om fossingarna är kalla

Faidra
0

#17 Jag sover alltid utan bh hemma, men om jag sover hos någon annan sover jag oftast med. Nu har jag tex bott i en båt i en vecka, med en massa andra. Då är det lättast att sova med.

Sover jag dessutom inte själv - som en natt när vi fick för oss att klämma in 8 pers i en liten båt och jag fick dela säng med en 20 årig kille jag knappt kände - då känns det bäst att ha något mer under tröjan.

[BonnieL]
0

Tröja och shorts ;)

Joohannaa
0

Haha, kul tråd. x)) Själv sover jag i bh en rätt tight vit tröja och sköna pjamas byxor (i silke, haha). ^^ Året om också.

Ellenfyrkant
0

#17 Bh är jätteobekvämt att sova med tkr jag xD Och de hålls inte alls på plats utan "trillar ur" om man ligger på sidan. :P

Mvh Ellenfyrkant

Anna
0

Trosor och stor t-shirt från min pappas jobb… ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Zoie]
0

Sover i trosor och en stor t-shirt! :)

Denna kommentar har tagits bort.
Chie
0

Jag tycker det är obehagligt att sova naken eller bara i trosor,heh.

Då jag har ett rum som alla går igenom i, typ vid trappan till övervåningen >.<

Så jag brukar sova i T-shirt och trosor.

Emelie-G
0

pyjamas eller stor t-shirt, trosor men inte bh ;)

JMax
0

Kommer sova nude i natt kan jag lova! Det är ca: 400 grader varmt här inne…jag har nära döden upplevelser o svettas bara jag andas…

Milli
0

oftast t-shirt och trosor/shorts om någon annan bor hos mig. Men allra helst nu med värmen sover jag i bara trosor.

Fiona
0

Puuuust de är så varmt nu på nätterna så jag har god lust att lägga mig ute på gräsmattan Obestämd

Jenny

Ciccikaninen
0

Jag sover i nattlinnen :)

thilda-
0

ingenting alls! Flört

Assarina
0

Som jag föddes, för mig finns inget annat! När det är kallt tar jag ett extra täcke!

Ha det gott!

AssarinaFlört

Magster
0

Underkläderna, oftast bara trosor. Hatar att känna mig instängd i varma kläder.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Tindrar
0

En t-shirt (oftast en för stor) och trosor. Använder inte bh än så det är inget alternativ:P

NettanLindholm
0

trosor och t-shirt. lite blandat med stora och lagom :)

HannaT
0

Bara trosor.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Almatari
0

Jag sover oftast naken, kan inte ha på mig något mer än trosor om det skulle vara att jag sover hos nån annan, blir för varmt med kläder på sig när man ska sova.

Jojaton
0

Oftast bara trosor, ibland tröja. Är jag borta sover jag alltid med iaf en tröja, ibland med boxershorts.

Johanna - Instagram