Behöver tips!
Kan någon tipsa mig om bra hudvårdsprodukter, och med det menar jag rengöringskrämer för ansiktet etc. Har provat en massa olika, men jag har inte hittat någon som passar mig =/ använder för tillfället clinique, men deras produkter är för starka för mig. Tyckte först att det var bra men när jag hade använt dem ett tag så kändes dom inte så "snälla" mot huden. Så lite tips skulle inte skada, vilka är era favoritprodukter?
/Moonchild89 👻

Jag använder en från Nivea (rengöringscreme) som jag är jätte nöjd med! Såg på reklamen att Vichy hade kommit ut med något nytt också 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Okej, heter den något speciellt? (rengöringscremen från Nivea) Tänkte så man vet vilken av dem som du menar, det finns ju olika :)
Ja, den reklamen har jag också sett, den kanske är bra.
/Moonchild89 👻
Jag har en stor del av ACOs hudvårdsserie och tycker att den fungerar jättebra :)
Jag har testat ACOs produkter men de var aldeles för starka för mig, fast du kanske har en annan sort än den jag menade. Jag hade de blåa flaskorna (minns ej vad dom heter)
/Moonchild89 👻
#4 Jo, jag har de blåa, har inte testat något annat tyvärr..

Klart du ska få ett namn!
Nivea Visage
Young
Wash off! Cleansing gel
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#6 Tackar! Jag tror jag ska ta och prova den någon gång :)
/Moonchild89 👻
Jag tycker att du ska gå till Kicks och beskriva ditt "dilemma". De har vanligtvis en massa små provflaskor man kan få testa. Så slipper du köpa saker du inte kan använda.