Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: om-sajten
Läst 857 ggr
Tina-A
0

Mode borta för alltid?

Hittar inte mode-sajten i listan längre. Antar att snacket om att slå ihop mode med glamour blivit verklighet och att mode-sajten är borta för gott nu.

Är det så?

Jättetråkigt och dumt tycker jag, tycker inte alls sajterna bör sitta ihop. Men nu var det inte det som var frågan :) Bara om sajterna faktiskt sitter ihop nu, eller varför mode är borta?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stephanie
0

Ja, sajterna har slagits ihop. Eftersom vi var i princip samma personer som försökte hålla igång båda sajterna, valde vi att istället slå ihop sajterna och kämpa för en sajt. Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Stephanie
0

Fast borta för alltid vill jag nog inte påstå att den är - jag tror att sajten behöver någon eldsjäl som verkligen kan få igång medlemmarna att börja skriva också!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Fiona
0

Ihopslagna ja fast mode finns kvar, dock inte i listan. Jag tycker att det va ganska så mycket samma trådar och som Stephanie säger så var vi nästan samma personer som försökte driva båda sajterna. Så ja tycker att de va bra men alla tycker vi väl olika :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Tina-A
0

#3: Den finns inte alls kvar. Försöker man gå in på adressen står det att "Sajten finns inte…" så…

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

JMax
0

#3 Den är ju nerlagd nu, jag har den i listan o kan se den men den kommer ju inte vara aktiv. Mycket av det på mode kommer vi att ta upp här med i fortsättningen då de båda sajterna går hand i hand. Bättre att ha en sajt där det är bra aktivitet än två där det inte händer nått.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

#4 Jag har kvar den på favoriter och har kunnat gå in där förut iaf :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ellenfyrkant
0

Jag tycker istället att glamour skulle tagits bort och allt skulle varit på mode istället för jag tycker glamour mer går in i mode än tvärtom.

Mvh Ellenfyrkant

Fiona
0

#7 Alla lär ju ha olika åsikter om detta men Glamour var fortfarande mer aktiv än Mode. personligen så tyckte jag inte att Glamour använde sig av Mode trådar mer än Mode använde sig av Glamour trådar :P

Jenny

Fiona
0

Jag kan ju även tillägga till #8 att glamour är ett betydligt större/ bredare samtalsämne än mode :)

Jenny