Mineralpuder?
Jag hade tänkt testa mineralpuder, men jag har lite frågor; Känns det "tjockt" på huden, alltså känns det som man är mycket sminkad? Ser man mycket sminkad ut? De är ju ofta ganska dyra, är det värt pengarna? Vilket märke tycker ni är bäst, och vad ligger priset på det ungefär?
Blev lite många frågor men hoppas jag kan få svar på några iallafall 

Jag har Isadora mineral powder foundation. Jag tycker inte att det känns som att man är sminkad och man ser inte så sminkad ut heller. Minuset är kanske att det inte täcker så bra men då kan man ju använda concealer.. Isadora är ju en av dom billigare alternativen, den är absolut värd pengarna eftersom den håller läänge!
#1 Vad ligger priset på ungefär? 

Jag använder ID och är jättenöjd !
Rekomenderar dig verkligen att pröva detta, visst ID är nog det dyraste mineralsminket du kan få tag på men det är även det bästa ! Det känns nästan inte att man har smink och rasultatet ser helt naturligt ut om man inte använder överdrivet mycket, vilket också är onödigt mycket. Det täcker jättebra och håller hela dagen. Det enda nackdelen med att använda ID mineral smink är att man blir beroende ! 
Mvh Ellenfyrkant
#3 Hihi, det låter ju bra :D

#2 Tror det ligger på ca 160 kr, sen ska man ju köpa en kabuki-borste till också, kommer inte riktigt ihåg vad den kostar men tror att den är ganska dyr.. Första gången jag köpte det så köpte jag ett start-kit med borste och en ganska liten puderdosa, kommer ihåg att det blev ganska mycket billigare! :)
#5 Okej, hur stor är burken? Hur många gram? Kan du ta en bild på burken? :D

Kan tipsa om ett märke som heter Bare Minerals www.bareminerals.se. Funkar jättebra. Kanske är lite dyrare men det är kvalitet. Kan även tipsa om deras Buxom lip plumpers, kanon läppglans. Är helt såld. Även mascaran är mycket bättre än andra märken jag testat.
Mvh Lisa
#7 #8 Tack :D

#3 tycker du att den jämnar ut hudfärgen och täcker bra? funderar på den men behöver någon ganska så täckande då min hud är ganska ojämn..
Jag använder maybellines mineralfoundation i puderform och den är suverän :) Täcker bra och ser naturlig ut. Håller hela dagen också, i alla fall på mig. Hade förut problem med glans i ansiktet, speciellt i T-zonen, men nu har det blivit mycket bättre sedan jag bytte till mineralfoundation, fungerar bra om man vill ha fuktkräm under också. Jag använder Clinique Anti Blemish - fuktcremen under och det funkar toppen!
/Moonchild89 👻
L'oréal Paris mineralfaoundation har jag, den är rätt bra :)

#10 Är ganska säker på att den kommer funka, för den täcker och går "in" i hudens egna toner. Har du mycket att täcka tar du bara på lite extra smink, sen är det klart ! 
Mvh Ellenfyrkant