Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 1390 ggr
AliceL
0

Stil i höst?

Vilken stil/trend tycker du extra mycket om och tänker följa till hösten? Vad blir nästa inköp i kläd/sko/accesoarväg? :)

ChristineL
0

Nitar och läder! Det är den stilen jag gilar allra mest, hårdrockare som jag är ;) Gillar spännen, mycket detaljer, nitar, fransar…

Emelie-G
0

vet inte riktigt vilken stil, men har hittat ett par skor som liknar primebootsen fast i lite nättare modell som jag tror jag ska köpa :)

JMax
0

#2 Var har du hittat de? Skulle med vilja ha en nättare sån modell

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

#3 Johanssons :)

Fiona
0

Jag gillar det lite rockigare nu till hösten :) Dock inte en hel outfit kanske men blanda rockigt & söta plagg brukar bli bra! Jag vill ha ett nitskräpt, skininimitationsleggings & en liten söt paljettjacka för partytimes! Men ja jag har lite viktigare grejer att köpa till ena pållen först, en sadel tex!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Angelclaw
0

#1 Kommer det vettiga nitar så gillar jag det också, fast pjuppar och pyramider och latex/läderimmitationstajts är jag "allergisk" mot :)

Dödskallar och 50-tals stuk i kombination gillar jag :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

destroyed
0

har typ väldigt rockig stil, Diggar verkligen era stillar:)

olympiathurfjell
0

Kör vell på med mitt vanliga egna race. Som brukar betyda att jag ser ut ungefär som en skyltdocka från Gina. ;)

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se