Feminim parisian
Du passar bäst i stilen "feminin parisian"! På med päls, pumps, knälång kjol, draperade byxor och långa handskar. Inspireras av Paris! Och Lanvin och Balenciagas höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: En pennkjol och en figursydd kavaj. En liten hatt och en päls är inte heller fel.
Hmm… Fick jag med… Stämmer inte riktigt med vad jag valde tycker jag 

Mvh Stephanie 

Hårt 80-tal
Du passar bäst i stilen "hårt 80-tal"! På med skinn, svart, bikerjacka, tights och par coola stövlar. Inspireras av Gucci och Givenchys höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: Bikerjackan och ett par svarta, coola leggings.
Hmm…jag vet inte riktigt jag…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Hårt 80-tal
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hårt 80-tal här med.

hårt 80-tal. håller väll med till en del saker…
Hårt 80-tal
// Emma :D

Feminim parisian
Du passar bäst i stilen "feminin parisian"! På med päls, pumps, knälång kjol, draperade byxor och långa handskar. Inspireras av Paris! Och Lanvin och Balenciagas höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: En pennkjol och en figursydd kavaj. En liten hatt och en päls är inte heller fel.
Kan ju inte direkt säga att det stämmer x)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Finns det bara två olika saker ? xP
Mvh Ellenfyrkant
Hårt 80-tal
Du passar bäst i stilen "hårt 80-tal"! På med skinn, svart, bikerjacka, tights och par coola stövlar. Inspireras av Gucci och Givenchys höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: Bikerjackan och ett par svarta, coola leggings.
/Christine
Hårt 80-tal
Det är så inte min stil!

Hårt 80-tal
Helt min grej!!!
Hårt 80-tal
Jag fick också hårt 80-tal. Visst kommer jag att fortsätta med min skinnjacka och mina svarta kängor, men leggings - nej.
jag fick hårt 80-tal. Ändå kryssade jag i att jag trivs i bommul, vill ha en jacka med huva och att jag klär i rosa 

Feminin!
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!

Hårt 80-tal!!
njaa… kanske inte