Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1481 ggr
Link-
0

Vilken hösttrend passar dig? Test.

Test hos Glamour. Vilken trend passar dig?

Link-
0

Feminim parisian

Du passar bäst i stilen "feminin parisian"! På med päls, pumps, knälång kjol, draperade byxor och långa handskar. Inspireras av Paris! Och Lanvin och Balenciagas höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: En pennkjol och en figursydd kavaj. En liten hatt och en päls är inte heller fel.

Stephanie
0

Hmm… Fick jag med… Stämmer inte riktigt med vad jag valde tycker jag Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

JMax
0
Hårt 80-tal

Du passar bäst i stilen "hårt 80-tal"! På med skinn, svart, bikerjacka, tights och par coola stövlar. Inspireras av Gucci och Givenchys höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: Bikerjackan och ett par svarta, coola leggings.

Hmm…jag vet inte riktigt jag…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anna
0

Hårt 80-tal

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Belindaa
0

Hårt 80-tal här med.

Buffaomini
0

hårt 80-tal. håller väll med till en del saker…

KaninEmma
0

Hårt 80-tal

// Emma :D

Fiona
0
Feminim parisian

Du passar bäst i stilen "feminin parisian"! På med päls, pumps, knälång kjol, draperade byxor och långa handskar. Inspireras av Paris! Och Lanvin och Balenciagas höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: En pennkjol och en figursydd kavaj. En liten hatt och en päls är inte heller fel.

Kan ju inte direkt säga att det stämmer x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ellenfyrkant
0

Finns det bara två olika saker ? xP

Mvh Ellenfyrkant

ChristineL
0
Hårt 80-tal

Du passar bäst i stilen "hårt 80-tal"! På med skinn, svart, bikerjacka, tights och par coola stövlar. Inspireras av Gucci och Givenchys höst/vinter-kollektion 2010. Ditt bästa köp denna säsong: Bikerjackan och ett par svarta, coola leggings.

Faidra
0
Hårt 80-tal

Det är inte min stil!

destroyed
0

Hårt 80-tal

Helt min grej!!!

Hårt 80-tal

elyse
0

Jag fick också hårt 80-tal. Visst kommer jag att fortsätta med min skinnjacka och mina svarta kängor, men leggings - nej.

LindaKarlstrom
0

jag fick hårt 80-tal. Ändå kryssade jag i att jag trivs i bommul, vill ha en jacka med huva och att jag klär i rosa Flört

Honungskaka
0

Feminin!

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Maninerna
0
Hårt 80-tal!!

njaa… kanske inte