Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 658 ggr
Stephanie
0

Vad gör du när du vill pyssla om dig själv?

När du vill ha en lugn och mysig kväll, då du vill pyssla om dig själv på något sätt och "ladda batterierna", vad gör du helst då?

Nån kanske helst kurar ihop sig i soffan, med en varm filt, en bra bok och en kopp varm choklad? Någon annan kanske tar över badrummet och pysslar om hela kroppen med peeling, lotions, inpackningar, nagelvård och liknande?

Vad gör du helst? Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

ChristineL
0

Tar ett bad eller en lång, varm dusch, kör bodyscrub, ansiktsmask/scrub, hårinpackning, bodylotion, filar fötterna och smörjer in dom. Avslutar med något gott att tugga på, typ chocklad. Då tar jag hand om mig själv, försöker göra det oftare :P

JMax
0

Precis som i #0 alltihop!Börjar i badrummet sen smyger man ut i soffan! Härligt!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0

Det beror på vad jag känner för behov. Ibland är det skönt att bara gå och lägga sig och ligga och slumra i flera timmar på eftermiddagen. Då tar jag jag också hand om mig, eftersom jag känner av vad jag behöver. Annars är väl det klassiska en dusch med peeling och så rakar jag allt jag brukar raka, smörjer in mig med body butter och lägger en snygg make-up.

Fiona
0

Hmm jag brukar inte lyxa till det så vidare men hårinpackning & ansiktsmask brukar det väl bli i sådana fall. Fast när jag ska ladda upp för något brukar de bli en stor godispåse & en bra film Tyst

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

vornanen
0

Hårinpackning, ansiktsmask, peeling, rakar benen, fixar mina naglar.. så brukar det bära av ut i tvsoffan med pyjamas på, filten runt om och en stor kopp varm choklad.

Buffaomini
0

varmt bad, eller bara ett varmt bad för fötterna.
köper något gott, fixar naglarna, ser en bra film. helst om bara jag är hemma. så det är tyst och lugtn