Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 966 ggr
elin
0

BUS produkter.

Jag AVSKYR verkligen att bli blek… (är så gott som aldrig blek, men bland det bästa som finns är att vara riktigt brun Glad)
Men att sola solarium för ofta är ju inte direkt hälsosamt det heller…
Därför funderar jag på BUS produkter.
Någon som har ngt bra att tipsa om som inte färgar av sig, och som inte blir fläckigt? Utan ger en jämn och verklighetsbaserad yta på skinnet.

Tacksam för svar! Glad
MVH / Elin

/Elin

Fiona
0

Vet inga bra produkter då jag inte testat själv men läs gärna denna artikel om du undrar hur du ska gå tillväga =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

vornanen
0

ACO sunkissed använder jag, och det med ett superbra resultat!

elin
0

tack #1! :)

#2 Var köper man den?

/Elin

Fiona
0

#3 Jag undrar om inte ACO finns på Apoteket Obestämd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Magster
0

DOVEs BUSlotion är jättebra tycker jag! Ger fint resultat. Dock luktar den rätt starkt så smörj in dig på kvällen och duscha på morgonen.
I ansiktet har jag en pump från L'Oréal som är jättefin.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

vornanen
0

#3 precis som #4 säger så finns den på apoteket =) 

Skrev ett inlägg igår på min blogg om 4 olika BUS-produkter som jag testat, kanske kan vara läsvärt? :)Länk till mitt inlägg

AliceL
0

Hört att ACOs och åhlens ska vara dom bästa budget iallafall, vet många speciellt som använder åhlens och är jättenöjda, aldrig testat själv dock

JMax
0

Finns ACO fortfarande? Är det inte deras produkter som bytt namn till Apoliva eller vad det är?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!