Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 4966 ggr
hannabrink
0

Vilken parfym?

Som rubriken lyder, Vilken parfym använder du just nu? Någon som ni kanske rekomenderar? Beskriv den gärna och för vilket pris ni köpte den för. Kanske redan finns ett sånt här inlägg men ajja ;)

isabelle_
1

Jag använder just nu Britney Spears Fantasy, Kostade 150 kr på Gekås i Ullared. Väldigt ungdomlig och god doft. Jag älskar den!

Och på ''idrottsdagar'' använder jag Puma I'm Going som jag köpte i Airshoppen (Taxfree) för 49;- Fräsch doft av jasmin..

hannabrink
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har Christina Aguileras Inspire som är min favorit just nu! Luktar fruktigt och väldigt gott men tyvärr vet jag inte vad den kostar då jag fick den i present ;P

Fiona
0

Har en Date parym som egtnlgen knappt lukatr något so jag baxxade av syrran … Vill ha någon riktig godning men dom är ofta dyra :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ChristineL
0

Jag skiftar mellan Naomi Campbells Cat Deluxe, Armanis Remix och ibland Calvin Kleins In2U.

Emelie-G
0

DKNY Be Delicious (den gröna) och J.Lo Live använder jag nu, den första har en lite fräshare doft och den andra en lite sötare.

Marija
0

Christina Aguilera Inspire, så uuunderbar.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Gluskap
0

Brukar mest bara läsa här inne, men parfymer gillar jag, lite av beroende… ;)

Jag skiftar mellan

• Lancôme - Hypnôse
  • Gucci - Gucci II
  • Ralph Lauren - Ralph
  • Armani - Acqua di Gio
  • Kenzo - Amour
  • Gucci - Rush

Men en billig parfym som överträffade mina förväntningar och som jag gillade skarpt men inte hittat mer är Desperate Housewives - Forbidden Fruit

JMax
0

D&G Light Blue tror jag att den heter

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Almatari
0
  • BVL GARI
  • Black XS
  • Jean Paul Gaultier
  • Dior-Poisen
  • Juicy Couture

Och fler parfymer lär det ju bli framöver och jag vägrar att köpa billig skit =)

Oriel
0

Använder bland annat:

• Alyssa Ashley - Vanilla
  • Lacoste - Love of Pink
  • Jessica Simpsons - Fancy ^^

-' Rebecca Johansson

joooossan
0

Jag använder alla tre äppelparfymer. Kommer inte på vad alla heter ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Aviendha
0

Favoriterna:

• Beckham - Signature
  • Victor&Rolf - Flowerbomb
  • Mex - Diversity

Sen finns det ju lite annat i skåpet med men men =)

LinnB
0

Just nu används Moschino I love love flitigt :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

emsems
0

Använder bara D&G Light Blue. Har kikat på andra men det är den som håller i längden tycker jag. Hade en Elisabeth Gardens som luktade Solros, den var underbar, men helt ärligt, alla humlor ville på mig! Så det gick inte. Fick slänga den tillslut. Är nu lite inne på att köpa en Calvin Klein ONE. Får väl se…

Emelie-G
0

#12 Flowerbomb har jag funderat på att köpa i ett halvår haha, men inte blivt av. Är det dags att slå till kanske? :p

lillNasse
0

mestadels adidas annars lite olika mindre kända märken

Aviendha
0

#15 Älskar den fullkomligt! Och den luktar ju ljuvligt =) Har problem med att många tjejigare, kända parfymer luktar ajax på mig. Man är ju så olika, men den luktar fantastiskt på mig och den ger komplimanger så kör hårt ;)

Link-
0

Lättare fruity-florals vill inte alls fastna på mig, det är som att jag har plasthud. Mysk är grejen SkrattandeWhite musk från Body shop är nog all time favourite. En billig bra kommer från Isadora - Moonlight musk. Den finns ibland på somrarna. En annan favorit är en tidig Naomi Campbell, Naomagic. Just nu använder jag mest Chantal Thomass & Lancomes Miracle Forever.

AliceL
0

Viktor & Rolf är kalas enligt mig, lite tråkigt att den är så vanlig bara.. men det är den och vera wang princess jag använder, funderar på att köpa nya juicyn också.. :)

[Caifeen]
0

Kommer inte på vad den heter just nu x).

christina-1980
0

hej vill ha eb  som heter inspire - christina aguileras

hannabrink
0

#21 Rekomenderar den starkt! :)

JMax
0

Hade en för några år sen som jag gillade men minns inte vad den heter. Rund vit flaska med svart prick på och korken var svart o gjorde så att det med pricken såg ut som ett utropstecken. Nån som vet vilken jag menar??

Link-
0

#23 Det är nog Exclamation från Coty

JMax
0

#24 Ja!!! Den är det! Tack! Nu vet jag vad jag ska shoppa!Skrattande

casandra
0

DKNY Be Delicious (den gröna) samt DKNY Red Delicious (den röda) och Hugo Boss som jag nu inte minns vad den heter..

Älskar DKNY Be Delicious (den gröna) Den röda fick jag, men har dock inte använts än.. Gillar den inte lika mycket.

Faidra
0

Jag brukar växla mellan:

• Date-Truly Treasured
  • DKNY-Be Delicious
  • DKNY-Red Delisious
  • Någon puma, vet inte vad den heter
[Fiction]
0

Och jag växlar mellan:

• Viktor & Rolf - Flowerbomb
  • DSquared2 - She Wood
  • Hugo Boss - XX Woman
  • Kylie Minogue - Sexy Darling
  • Clean Original EdP
  • Vera Wang EdP
AliciaK
0

Britney Spears - Fantasy, love it !

RatLover
0

pumas flowing används mest här :)

Livzson
0

Jag använder Burberry - London. Härlig doft som kan användas när som helst!

// Lisa, medarbetare på Twilight

Wegge
0

Guerlain - Insolence

Lancôme - Hypnôse

Chanel - Coco Mademoiselle

Diesel - Fuel for Life

Thierry Mugler - Alien

Är de parfymer jag varvar mellan :)

cillisw
0

Victoria´s Secret - Very Sexy

JMax
0

Viktor & Rolf Flowerbomb är den ruskigt dyr?? Sniffade på den tror jag det var i dag o den luktade brutalt gott men var svindyr, kan det stämma?

olympiathurfjell
0
  • DKNY´s röda
  • Snobben Let´s Mango
  • Maílyn Monroes parfym (snodde den av mamma, den säljs tyvärr inte längre)

//Olympia, Sajtvärd på Bloggande iFokus ?

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

destroyed
0

åhh.. Jag hittar ingen bra parfym men har kollat lite på Inspire och fantasy men även den här Har ni sett den någonstans?

Gluskap
0

Ed Hardys parfym finns på bla Matas om du är ute efter en butik. Annars har jag även sett den på flera parfymsidor på nätet. Men nu när jag kollar närmre så hittar jag bara Stayhard.se som har den på nätet.

Mitt nyförvärv är Versace - Bright Crystal

elyse
0

Givenchys Boisé Floral Epicé, luktar både kryddigt och blommigt. Saffran och ros bl.a., står det på flaskan. Jag har fått den av min svägerska som arbetar på Arlanda. De får ta hem provflaskor som är ute för säsongen, så jag köper numera aldrig parfym då hon kan få dem 5-10 flaskor nån gång om året.

Emelie-G
0

Köpte Victor&Rolf Flowerbomb för nån vecka sen, glömde en påse med sminkväskan med parfymen i på spårvagnen (var efter jobbet, och börjar jobba 06.30 så det förklarar nog mitt senila beteende :p). Någon vänlig själ hade lämnat in påsen till västtrafiks hittegodsavdelning så jag hämtade ut den dagen efter, men nån hade snott parfymen :( + ögonbrynspenna och pincett, desperat jävel :p

Stephanie
0

Jag använder Britney Spears Curious. Fick den av en vän för länge sedan, men använde en annan då. Nu har jag börjat använda den här Glad Kanske dags att leta ny parfym ändå!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Pillaa
0

jag har 3 parfymer varav 2 är puma och den sista kommer jag inte på vad den heter :)

lillNasse
0

nu använder jag 2 av paris hiltons parfyrmer, men sen har jag några som jag använder mellan åt. :)

cj79
0

DKNY, den rosa "kulan"… kommer inte på vad den heter exakt. Frisk och diskret doft som passar till vardags. På kvällen är CK in2u en favvis.

Maninerna
0

jag använder britney spears fantasy  och sergio tachini B.E.S.T

Pinto_4ever
0

jag använder
Britney Spears - Fantasy midnight (tror den hette så) ;)
Escada - Mangnetism  (stavning?)

Eazyy
0

Vera Wang - Princess , älskar den! :)

flisan708
0

Tommy Hilfinger - Tommy girl - en bra doft som luktar lagomt mycket och är fräsch. Använt i många år. Kan rekommenderas.

Ellenfyrkant
0

Jag växlar mellan

• Jamica, Puma
  • Fantasy, Britney Spears
  • Miracle Forever, Lancôme
  • Noix De Coco, Yves Rocher
  • Fraise, Yves Rocher
  • Dreaming, Tommy Hilfiger
  • BlackXs
  • Coup D'amour Femme

Mvh Ellenfyrkant

Link-
0

Jordgubb & Kokos från Yves Rocher har jag också. Glad Doftar supergott.

Ellenfyrkant
0

#49 Ellerhur gör de ! :D Nästan så man blir sugen på att smaka lite. Skrattande

Mvh Ellenfyrkant

Magster
0

DKNY Blossom och DKNY Love from New York (rosa). Jag gillar fräsha dofter och inte för söta. Blommor är fint och jag ääälskar rosa så. Skrattande

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Brownie
0

Använder Christina Aguileras parfym Inspire samma som #2 ehm,fick den i present men slarvade bort den så köpte en ny på Kicks :)

Moonchild89
0

Candy fluff parfymolja <3

/Moonchild89 👻

AliceL
0

#46 haha typ aldrig hört någon mer som använder den innan ;o

nu varvar jag mellan den (vera wang princess) och burberry brit vilken jag har fastnat för rejält! aldrig köpt samma parfym mer än 1 gång innan men det kommer jag definitivt göra med denna.

måste passa på att tipsa om http://www.parfym.se dom har de flesta parfymerna till riktigt riktigt bra priser och dessutom en del smink :D

MajaaR
0

Christina Aguilera Inspire eller Alyssa Ashley Vanilla :D