Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 1102 ggr
Pleasant
0

Sminktips

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helloj :)

Någon vänlig själ här inne som orkar ge mig några sminktips? Jag är jättedålig på att sminka mig och
vet inte alls hur man gör. Det jag kan använda och
brukar använda är endast mascara och kajal.

Så har ni några tips som jag skulle passa i
och liknande så skriv!

Lägger in en dålig bild till er :)

(min hårfärg är rödare nu än på den bilden :))

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

Fiona
0

Här har du en jättebra artikel om vardags make-up som är skriven utav en make-up artist =)

Men du ser ut att ha en väldigt fin hy så foundation behövs inte, vad man ser ver bild i alla fall. Du ser ut att ha en jämn & fin hudton =) Du kan ju fräsha upp lite med ett rouge. Till vardags tycker jag personligen att det räcker med lite foundation (om man behöver det), lite rouge & lite mascara. Sen kan man alltid lägga på en skugga om man vill :) Man måste ju lära sig att sminka så det är bara att öva & öva och testa si fram :) Fråga om det är något mer du undrar!

Länkar till Linda Hallbergs blogg där du kan hitta massa bra tips & råd =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Pleasant
0

Tack så mycket!
Jag skulle lära mig hur man gör sina ögon sotade, jag tycker det verkar så svårt.. Och jag kan inte lägga på en eyeliner, hur gör man det egentligen? hihi :)

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

Fiona
0

Jag har aldrig lagt eyeliner men jag länkar till Linads blogg igen där hon visar hur man lägger steg för steg , hur man lägger eyeliner

Länk till Lindas blogg igen, hur man sotar ögon

Glad

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[BonnieL]
0

Lindas blogg är jättebra! :D