Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 931 ggr
Thorsson
0

Dejt på halvårs dag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min pojkvän firar snart våran halvårsdag, och vi vill båda göra något speciellt och romantiskt. Vi har varit inne på att sitta och grilla vid en sjö eller kanske gå ut och äta. Beror helt och hållet på plånboken. Jag vill dock inte göra något stort, sitta vid sjön och mysa vid en brasa på halvårsdagen är perfekt. Kolla på stjärnorna och bara vara vi!

Men har ni något tips på vad vi skulle kunna göra, lågbudget;) ?

JMax
0

Är det inte lite kallt att grilla ute nu?

Jag röstar på antingen resturangbesök eller så köper ni hem antingen färdigmat från nått flott ställe eller så lagar ni mat tillsammans hemma och myser till det med levande ljus rosor på bordet, kanske utströdda rosblad, fin dukning?

Hoppas ni får en trevlig dejt!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Thorsson
0

31. Filtar att sitta under och dela. Det är inte så jättekallt eg. och det är 1 och en halv vecka kvar nästan tills vi firar, dock vill man börja planera tidigt. Middag hemma med rosor låter trevligt!
Tack!

JMax
0

Det är ju lite olika vart man bor. Vi har runt 1-2 minusgrader under dagarna än.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Thorsson
0

Vi har 3-5+ på dagarna. En dag hade vi 8+ sa min mor.

Fiona
0

Nämen grattis i förskott sötisar Skrattande

Jag hittade lite olika tips i en tidning på vad man kan göra, dock vet jag inte om ngt av det passar på en halvårsdag men kika iaf :

1. bio
  2. titta på film hemma & laga pizza ihop
  3. fika
  4. gå ut & äta
  5. gå en tipsrunda
  6. fixa pickninck
  7. bowla
  8. åka skridskor
  9. käka frukost ihop

Som du ser så är det kanske inte några som är jätte klaffade för ett halvårsfirande men det kanske går att utvecka dom lite =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Thorsson
0

#5. Tack så mycket! :)

Det låter ju hur bra som helst, det blev mycket att välja på! Jag berättar väl vad det blev och hur det gick efter detta då! :)

Fiona
0

Japp ska bli roligt att höra vad ni hittade på sen ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Thorsson
0

Det slår jag vad om, ;)

LinneaG
0

Jag och min sambo åkte på en kryssning, och det blev inte dyr alls! 154kr för två personer, dock inte med middag eller annan mat. Men visst är det mysigt, helt ensamma, i våran hytt iaf. Tv i hytten och äta lite gott som man köpt på taxfree. Tror hela resan gick på 30kr eller något sådant då vi köpte öl och sålde vidare till sambons bror.

Thorsson
0

#9. Okey. :) Låter mysigt!

Hur går det med bilderna på sadeln? Skulle hemskt gärna vilja se dem!

Livzson
0

#5. Idée nummer två lät mysigt!

// Lisa, medarbetare på Twilight

LinneaG
0

#10 - Hinner aldrig tyvärr. Men är ledig i helgen, ska bara till Falun imorgon över dagen. Så ska sätta larm på telefonen så jag inte glömmer det!

Thorsson
0

#11. Ja, fast någon idé att ha honom i köket är det ju inte. Kan ju inte ens koka vatten ;)

#12. okey, :)

Livzson
0

#13. Haha jaså? Behöver han ett recept för att blanda ihop saft med? ;)

// Lisa, medarbetare på Twilight

Thorsson
0

#14. Nej, han kommer aldrig ihåg att blanda saft! ^^

Fiona
0

Vad hittade ni på nu då? Skrattande

Jenny

Thorsson
0

Haha, det kommer jag inte ihåg. Mamma fyllde år då med, så det blev att fira henne. Jag tror det blev lite knas med dagen med, så den firades inte så mycket. :) Det är snart 1år, och den dagen ska vi ta vara på. :D

Fiona
0

Haha okej :) Grattis i förskott igen då (;

Jenny

Thorsson
0

haha, tackar ;D