Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 9740 ggr
Fiona
0

Hjälp jag fjällar!

Jag brände mig för två helger sen eller något och blev röd men det övergick i brunt. Men nu igår kväll började jag fjälla och det fortsätter idag, vad ska jag göra? Jag vill ju inte förlora den färgen jag har fått, för det gör man väl när man fjällar?! Är det försent för att göra något åt det?

Tack på förhand!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Det är försent att göra nått åt det… Men ge huden mer fukt genom att smörja den med fuktighetscréme

Jag brände mig med för ett tag sen så att jag fjällade men jag behöll den bruna färgen så håll tummarna!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elyse
0

Smörj in dig med After Sun-lotion.

Cajza
0

Det gäller att ge huden fukt, så smörj på bara. Du är säkert brun under med.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

joooossan
0

Fukt, fukt, fukt och åter igen fukt. Det är vad huden behöver :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Yataz
0

När jag råkat ut för detta använder jag min Aloe vera Akutspray som ger fukt till huden. Skulle man dessutom fått en rodnad på huden så tar det bort detta också. Aloe tycker jag är kanon!

Martina

Yataz

IdaS-A
0

som andra redan skrivit, smörj in med någon creme.

har man brännt sig och börjar fjälla kan man dock inte reparera den skadan. Men du kommer fortfarande vara brun efter du fjällat, inte lika brun dock som du var innan du började fjälla.

Belindaa
1

#5 Använde en lotion, med Aloe Vera! fjällen försvann nästan direkt, super :)

hannabrink
0

Har råkat ut för samma sak ;P Har nån kräm från Aco som jag smörjer med men tror inte att färgen går bort bara för att man fjällar?

Fiona
0

Tack för alla svar! Jag försöker komma ihåg att smörja in men glömmer av hela tiden , fast det fjällar knappt längre som tur är =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Eklang
0

Usch för att fjälla, det är inte kul hahaTungan ute

Emma, medarbetare på Hästfoto.