Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 1027 ggr
LindaKarlstrom
0

Kläder på bröllop - hjälp!

Jag är bokad som fotograf på ett bröllop, och idag fick jag veta att jag även fått en bordsplacering till middagen och ska då äta tillsammans med gästerna. Jag ska ha en finare klänning men inte en lång aftonkläning.

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!

Jag funderar lite på att ta den här klänningen, fast den är knallröd och inte alls diskret! Jag tänkte att det är kankse bättre att ha på mig något lite mer diskret i och med att jag ska smyga runt och fotografera under själva vigseln. :-k
http://lindakarlstrom.blogg.se/images/2009/img_5514_43600237.jpg

Är det tragiskt att ha en helsvart klänning? För jag provade en jättefin coctailklänning på MQ för någon vecka sen men den var tyvärr helsvart.

Den här är oxå fin, men är den för vit?

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=479125&qProductColorId=13&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=31&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

Fiona
0

Hmm jag skulle nog inte välja den vita den ser lite för präktig ut, du får ju inte vara snyggare än bruden ;) Kanske någon i gammelrosa eller likande? Svart kan bli lite för mörkt men det beror ju helt på vad du har till =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

LindaKarlstrom
0

#1. Ja det kändes som det…. får lov att åka in till stan på fredag och hoppas på det bästa!

Fiona
0

Har du tagit en ordentlig titt på Nelly ?=) Dom har massa fina, har du någon aning om vad du kan tänka dig för färg?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ChristineL
0

Jag tycker den från Nelly! Den var jättesöt!

elyse
0

Välj en som varken är svart eller vit. Alla passar i blått och de flesta i lila eller grönt. Har du tid kan du beställa en från ebay. Jag beställde en klänning via ebay från Indien och fick den på 2-3 dagar.

Fiona
0

Har du kikat på Stylebystars-com förresten? Gå in på deras rea avdelning dom hade en del fint =)

Jenny

LindaKarlstrom
0

Nu har jag köpt en klänning som är rosa och svart! Var på rea och kostade bara 200kr! Skrattande

Anna
0

Bilder! :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Stephanie
0

Ja, bilder är ju ett måste! Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Fiona
0

Bildbildbild!!!!

Jenny

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh jag hatar det här med bilder, men okej :P

Det finns ju tusen gånger snyggare klänningar men den här var nog fin för att passa min ekonomi ;)

Ska till brudparet idag och tar då med klänningen för att höra om jag kan ha den :)

Fiona
0

#11 Jag tycker den ser fin ut =) Smart att ta med och fråga men det ska knappast vara något ptoblem tror jag inte!

Jenny