Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 969 ggr
Belindaa
0

Hjälp mig!

Ahh. Jag behöver eran hjälp, har lite beslutsångest. Hittade dom här shortsen på Topshop, och jag och en kompis ska lix beställa. Men…är shortsen värda 320kr? Fick sån beslutsångest…;) Är inte ens säkert att det blir någon sommar här uppe, hehe. Men så ska jag till Thailand i mars, och än så länge har jag bara ett par shorts, vanliga jeansshorts, och jag kan ju inte leva på ett par där borta!? ;)

JMax
0

Personligen tycker jag inte att de var snygga…Påminner om turistande killshorts från 80 talet…sorry…

Tror du hittar snyggare på HM, Vero Moda eller Gina Tricot eller nått för bättre pris med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Emelie-G
0

Tycker inte heller att de var särskilt snygga tyvärr.. ;p

Fiona
0

Dom är nog snyggare i verkligeheten men ändå ingen höjdare enligt mig & verkligen inte värda 320 spänn ;) Jag tor som ovanstående att du kan hitta snyggare & billigare på ex. Vero Moda, H&M, Gina, Cubus osv

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

joooossan
0

Måste hålla med de andra, de känns lite B lixom. Hade hellre satsat på ett par andra.

Jag tror de hade varit snyggare med lite fickor på och så, de känns lite föör enkla nu :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Belindaa
0

Haha!! Tyckte inte heller de var snygga när jag såg dom för första gången, sen efter att ha sett dom på på flera personer vart dom betydligt snyggare. Och vill inte alls ha från tex. Vero Moda eller så, det är inte min stil. Försöker hitta min "egen" stil och där hör inte sånna shorts som finns där in, hehe ;)
Jaja, får fortsätta fundera på egen hand :)

Belindaa
0

Grejen är den egentligen att jag hade lätt beställt dom om jag visste att jag fick mycket användning av dom. Men nu är det lixom så osäkert ;)

joooossan
0

Dessutom är det lättare att se hur de faktiskt ser ut när man ser dom på en person :)

Tycker du om dom så tycker jag lika väl du kan slå till, eftersom de lär vara lite svårare att hitta ett par liknande om ett år exempelvis. Ska du åka till Thailand *avis* lär du ju kunna använda de där om inte annat ;)

Belindaa
0

#7 Yes, jag slog till, nu finns dom med i beställningen. Som du säger är det lättare att se när dom sitter på en person, tyckte faktist dom var väldigt fula från början.

Första resan sen jag var 3 år, nu är jag 14, haha, gissa om jag längtar dit till Thailand!! Tyst

joooossan
0

#8 Ja, vi brukar åka en gång om året :) Nästa resa bli till Thailand, förstår att du längtar! Det är ju såååååå fint där!!

Belindaa
0

#9 Skämtar du, blir helt salig av bilderna!! Hotellet vi ska bo på går som i en oval, med vatten runt hela. Vi ska bo på nedre våningen vilket betyder att vi kan hoppa i poolen redan från balkongen och sedan simma till den stora  Flört

joooossan
0

Åh, fy va härligt! Ta med dig kameran när du ska åka så kan vi andra få drömma oss bort ;)

Belindaa
0

#11 Att INTE ta med mig kameran finns inte på min karta, haha Skrattande
Ska göra en tråd med en massa frestande bilder ;)

JMax
0

Hallå där!! Sluta läskas med solresor o fina hotell…det finns faktiskt vi som måste stanna hemma…SkrikandesTungan uteSkrattande

Belindaa
0

#13 HAHA! Skrattande Du ska få en massa bilder att frestas av sen också, efter att vi kommit hem från resan!

joooossan
0

Skicka gärna in en bild här när du fått hem byxorna ;)

JMax
0

#14 Fyyyyyyyyyyyyyyyy så elakt…Tungan ute

Belindaa
0

#15 dom ligger här hemma på soffan nu, fixar bild imorgon! Skrattande
#16 haha Flört

joooossan
0

Vi väntar ;)