Midsommar outfit?
Hej!
Vad ska ni ha på er idag/kväll? Släng gärn upp en bild
Tur att jag mest ska vara inne för regnet öser ner här!
Ha en bra dag alla!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Här är vädret hyffsat men vi har ju bara gått hemma o ugglat i dag så klädseln är det inget särskilt med. Gravviskjol o top, bara väntar på att få skicka dom åt fanders…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Ett par vita leggins en blå tunika och en vit kofta över.
Blir premiär på jobbet imorgon så vill inte festa idag, därför blir det rätt slappt hemma :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Vi var i ett par vänners stuga, så det blev jeans, vitt linne och en mörkblå tröja.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jag had en aprikkosfärgad tröja på mig med ett vitt linne under & ett par ljusa jeans :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#4 Snyggt!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Blev jeans, kofta och en tröja under. Började regna framåt kvällen så då blev det regnstället ovan på de också ;)

#5 Tack :)
Jenny

det blev jeans från h&m och tröja från stadium. kall kväll och idag, dagen efter skiner solen. ironi?
(får inte upp en bild blir något fel hela tiden..)
men finns på min blogg
Grisrosa cheap monday, vitt linne/klänning från Odd Molly o vita gladiatorsandaler med nitar från Bullboxer ;p
Lila klänning och piratbyxor från H&M, hade inte tänkt ha byxorna från början men vädergudarna var inte med oss så det var lika bra ;)
/Christine

Fina kläder alla :)
#11 Mysig bild!
Jenny
#12 - Tack! Det är min pojkväns syster vovve, han är så glad och pussig ;)
/Christine

#8 Snygg tunika, duktig du e på att sy!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag hade svarta jeans uppvikta till knäna, en röd/svart Catwoman-T-shirt, svarta sandaler från Tamaris och min svarta skinnjacka.

Jag hade inget speciellt. Lacktights och en oversize t-shirt, hade inte lust att fixa mig så mycket.