Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 863 ggr
joooossan
0

OT Lekar

Nu är det midsommar igen! Sjunga sånger och dansa runt stång, för endel iallafall Flört

Pappa har satt mig på specialuppdrag åt honom, leta upp lite roliga lekar de kan sysselsätta sig med. Något jag är totalt urkass på!

Någon som vill hjälpa mig lite, kom med förslag! Cool

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fiona
0

Mina föräldar ska ha ngn himla 5kamp, vet inte riktigt vad dom ska göra men en grej är att man får en lista på saker man ska hitta inom en viss tid. Ex. hämta en sten, hammare, stege osv osv , man kan ju göra lite olika svårighetsgrad. Och tipspromenad skulle dom ha också, mer vet jag inte men kan höra med dom sen :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

joooossan
0

Åh Jenny! Suuuupér! Tror mamma och pappa skulle ha någon 6-kamp ;)

Vore suupersnällt om du ville skvallra lite lekar sedan Flört

Fiona
0

Rapporterar mera så fort jag vet något Cool

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

joooossan
0

Haha, tack Flört

Fiona
0

Sådär nu har jag fått en lista Flört

• Sakletarletan (den jag nämde längre upp)
  • Vedleken (går ut på att det lag som kör in mest ved på en viss tid vinner, endast för att mamma & pappa vill ha ved inkördFlört)
  • Man kör kvinna i skottkärra till en stolpe där hon ska spika i en isolator/spik och sen tillbaka
  • Byta plats på en stock (hela laget hjälps åt att flytta på en stock, eum helknäppt)
  • Stafett sked & potatis (man har en sked i munnen med en potatis på så ska man soringa en sträcka och byt5a med en annan i laget osv)
  • Tipspromenad

Kanisga lekar men vilken fantasi ;) Dom flesta är ju inte så lätta att göra om amn bor i stan/villa område med du får väl se :)

Jenny