Med handen på hjärtat!
Hur ofta gör ni hårinpackningar, peelar, masker osv? Gör ni det så ofta som det sägs en gång i veckan eller blir det lite då & då? Jag skulle vilja vara så duktig och göra det en gång i veckan men glömmer ofta eller orkar inte. Så ja hur duktiga är ni på detta? 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag försöker göra det en gång i veckan, men så blir det aldrig ändå :P Men när jag gör det så gör jag allting på en gång och verkligen tar mig tid att njuta.
/Christine
Hårinpackning gör jag en gång i veckan faktiskt, peelar aldrig och ansiktsmask en gång i halvåret typ ;)

Försöker en gång i veckan men i bland glömmer jag…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Hårinpackning…. Hm aldrig, typ :P När jag blekt håret isåfall.
Peelar aldrig.
Ansiktsmask någon gång i månaden.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Har tänkt bättra på mig ett flertal gånger men får lixom aldrig tid till det :/ Försöker fixa hårinpackning och mask nån gång i månaden i alla fall!

Skönt att höra att det inte bara är jag som fuskar ;) Idag har jag vart duktig och sitter med hårinpackning i!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Hmm hårinpackning ungefär varannan vecka, ansikts mask kanske varannan månad och peelar varje vecka :)
Hårinpackning kanske varannan vecka. Peelar gör jag ca en gång i veckan, har köpt en jättebra på Lush. Men aniktsmask, nej, jag tyckler att det räcker med det rengöringsset jag har; rengöringskräm, ansiktsvatten och återfuktande kräm.

hårinpackningar gör jag två ggri veckan
ansiktsmask kanske 2ggr/i månaden
istället för peeling kräm kör jag med en "borste" på skaft och de gör jag ca 1 gång i veckan
sen så smörjer jag in mig fuktgivandekrämer i stort sett så fort jag duschat

Suger på sånt. Ansiktsmask gör jag aldrig. Hårinpackning, ca 5 gånger om året ;)
Är inte alls bra på sånt,hårinpackning gör jag ibland,några gånger om året och ansiktsmask gör jag aldrig.
// Emma :D