Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1056 ggr
marika-J
0

makeup remover?

Vad använder du för att ta bort din makeup vid dagens slut? behöver tips på något som fungerar och är skonsamt för ögon och hud.

VictoriaB
0

jag använder en svart "ask" med smink borttaggningservetter från Loreal finns på kicks för 100 kr

Ceciliaolucifer
0

jag använder vanlig lactasyl :)

Marija
0

Jag använder Loreals eye and lip makeup remover ;) Jättebra tycker jag.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

marika-J
0

Okej tack för tipsen, ska försöka hitta någon bra nu då =)

IdaS-A
0

min remover har tagit slut så just nu kör jag antingen med vanligt hårbalsam, smidigt när man ändå duschar varje kväll eller hudlotion

cillisw
0

Det jag använder heter: Gunry mjukt & skönt Avsminknings-servetter. Dom tar även bort vattenfast make up. :) Dom är jätte bra!

muskot
0

#6 Jag använder också dom! Hur bra som helst!

svampi
0

Jag använder apotekets ACO Rengörings lotion. Funkar hur bra som helst för att ta bort smink och finnar!  Det som gör den anourlunda är att den inte torkar ut huden som vissa andra gör. :)

Emelie-G
0

Jag har någon från Nivea.. Brukar dock inte använda det särskilt ofta, hoppar nästan alltid in i duschen på kvällen och sköljer bort det då. Inte särskilt bra egentligen kanske :p

marika-J
0

#8 köpte den för en dryg vecka sedan och det går absolut inte att klaga på den, först fick jag rabatt och betalade endast 19 kr! den är dryg och tar bort sminket utan att torka ut hyn som du säger. Rekomenderas! Glad

[PixelMollan]
0

Olivolja! Helt naturligt :)

Anna
0

Hade en eyemakeup-remover från Vichy innan, skitbra, men den är slut nu.

Oftast tvättar jag hela ansiktet noga med olivtvål först så att all foundation, täckstift och ev. rouge försvinner. Sköljer noga. Sedan tar jag vanlig hudlotion på bomullsrondeller och torkar bort all ögonmakeup. Sedan smörjer jag in hela ansiktet med en lotion från Vichy.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Faidra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har den här:

Fiona
0

Jag använder Nivea´s till ögonen och en Nivea (tror jag) creme till ansiktet

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ChristineL
0

Jag använder nivea cleansing swipes eller vad dom heter, rengöringsservetter i en ljusblå förpackning, tycker dom är jättebra!

hannabrink
0

Använder nån från apoteket som heter Apoliva och den är jättebra! :)